Heel waarschijnlijk niet je smaak, maar ik kan ik goed op los gaan.. Hardlopen, poetsen... enzo " I want more body I want more soul Put the switch to automatic I want control "
Graag gedaan; wil je er nog meer? Want ik blijf nog wel even muziek luisteren... Maar bedenk je gewoon Radio tien Gold in de jaren '90, alles met eurohouse en alles wat ze op Q-music draaien tijdens het foute uur Mr.President Coco Jambo - YouTube En i wanna have sex on the beach... etc. Oh mijn leven, wat doe je? Ik heb tentamens en moet leren! Ik ben overigens iemand die altijd zachtjes begint mee te neuriën om vervolgens onbewust in volle borst mee te zingen. Ik ben zo'n mafkees die je wel eens op straat tegen kunt komen die gewoon mee zingt met haar mp3speler. Mijn partner schaamde zich en heeft mijn mp3speler 'opgeruimd' toen ik thuis zat aan het einde van mijn zwangerschap Ik moet toch maar eens een nieuwe bestellen tot zijn grote spijt !!!
Ik keek even online en kwam dit tegen: The workout playlist that's PROVEN to work: Scientists reveal perfect exercise tracks | Mail Online Je kunt ook een playlist op YouTube vinden bijvoorbeeld deze: Running Music - YouTube
Ja echt! Ik opende net een website om te kijken naar een nieuwe mp3speler; en hij raadde me af om er eentje te kopen. Want ja, ik had mijn telefoon toch al???? Dus ik zei: ja maar daar kan niet zoveel muziek op en de batterij is zo gauw leeg. Hij: och wat jammer nou *blijft stug doorgamen*. Misschien wel fijn voor de omstanders, maar ik mis vaak wel iets overdag. Ik heb een 'heel uur' reistijd...