Mijn zoontje is zes maanden en heeft een week bijvoeding gehad. Omdat hij toen eczeem kreeg zijn we toen gestopt en ben ik gestopt met koemelkproducten. Maar nu komt mijn zoontje ipv twee keer s nachts weer drie keer s nachts (21 uur, 00.00 uur, 3.00 uur, 6.00, maar soms zelfs vaker). We zijn daarom eergisteren maar weer begonnen met wat banaan. Dat gaat goed (niet meer eczeem) maar op het slapen heeft het geen effect. Ik weet niet hoe ik dit moet doorbreken. Mijn productie lijkt achteruit te zijn gegaan, en door verminderde weerstand door slecht slapen, word ik ook steeds ziek, waardoor minder productie etc. Ik drink elke dag een kopje borstvoedingsthee (van de Tuinen) maar dat helpt weinig. De bijvoeding geven we echt direct na de BV dus dat kan het niet zijn. Hebben jullie misschien tips hoe ik hem langer kan laten slapen?
Ik vermoed dat je gewoon in de 6 maanden regeldagen zit. Dus gewoon aan overgeven en erop vertrouwen dat hij met vaak drinken de productie weer op krikt en dat je na een week er weer anders tegen aan kijkt. Dus niet proberen te rekken, maar juist toegeven aan het vaker willen drinken. Jouw melk moet weer opgekrikt en dat doet die kleine door weer vaker te willen drinken. Draai 's nachts je wekker om zodat je niet weet hoe vaak hij zich meldt. Dat scheelt vaak al in dat je minder wakker wakker wordt en sneller weer inslaapt. Succes meid. Dit is even zwaar. Maar het gaat weer over.