Mijn vriend kan heel erg dromen en is dan heel bewegelijk in zijn slaap. slaat en schopt alle kanten op. Nu was het vanacht weer wezig zoals gewoonlijk maar kreeg best wel een stomp in me buik. Hij doet dit natuurlijk niet express maar ik werd wakker en schold hem helemaal verot toen werd hij natuurlijk ook geschrokken wakker. Nu is me vraag kan het kwaas. Bij Daan was het ook altijd nog zo dromerig maar toen heeft ie nooit me buik geraakt
Geen idee of het kwaad kan maar misschien is een voedingskussen tussen jullie in een optie zo'n hele lange
De kleine zit goed beschermd achter een dikke buikwand en in de baarmoeder dus ik denk dat je vriend je al een serieuse klap moet geven alvorens de baby ervan opschrikt. Maar ik zou ook wel een dik kussen tussen jullie beiden plaatsen ofwel je vriend enkele kalmeringspilletjes geven Edit: Ik zie dat je nog niet zo ver bent, dan is de vrucht nog heel erg diep, nog achter het schaambot en beschermd, dus ik zou me geen zorgen maken
Of een opgerold deken tussen jullie leggen. Ik ken het probleem, maar als we er iets tussen leggen kan mijn man niet slapen want dan heeft hij 'te weinig plaats',terwijl hij nog ruim over de helft ligt
Mijn vriend heeft op die manier de bevalling op gang gebracht.Ik sliep een hij deed opeens zo wild schokkerig dat ik zo schrok dat mijn vliezen braken,daarna nog 37 uur moeten wachten tot kindje er was...
Ik ga zometeen maar het voedingkussen tevoor schij halen en ertussen leggen. En met 37 weken mag hij me zo wel wakker maken haha heb gen zin om weer op 1 dag na de 42 weken te halen
Hoi die van mij is ook zo verschrikkelijk bewegelijk. Die ziet kans om uit bed te vallen, door dat gedoe van hem. Met dat dromen van hem. Wat we nu doen is dat hij voordat hij gaat slapen een half uurtje rustig op de bank zit en alvast de dag gedetaileerd in zijn hoofd afspeeld. Op die manier heeft hij dan de dag al een heel eind verwerkt en slaapt en droomt hij rustiger. Dromen is de verwerking van je dag. Met rustig op de bank zitten bedoel ik dan, dat hij alleen zit in de schemering zonder geluid om hem heen. We hebben het ook geprobeerd als hij in bed ligt, maar hij slaapt binnen 5 minuten. Verder hoef je je geen zorgen te maken, want je kindje zit goed beschermd in het vruchtwater. Probeer maar eens in bad jezelf onderwater een klap te geven. Je zult zien dat deze niet hard aan kan komen vanwege het water. Hetzelfde is in je buik met het vruchtwater. Vruchtwater is een natuurlijke airbag. En anders je vriends zn voeten lekker masseren voor het slapen gaan, dan slaapt ie ook rustig. succes ermee
Wij hadden net hetzelfde probleem. Ik kreeg geregeld knieën in m'n rug en buik... en nu slaap ik in een borstvoedingskussen... Ligt echt supergeweldig en nu kan ik rustig slapen zonder bang te moeten hebben om weer een duw te krijgen Mijn vriend zat er ook wel mee, want hij deed het niet expres ofzo, maarja, ik wou toch liever geen risico nemen
vanavond komt me vriend de voedingskussen weer lekker in bed. Heb er bij Daan heen wat confortable zit uurtjes mee gehad