Ik zie net dat mijn blackberry geen blackberry tekentje meer heeft in zijn bereik (snappen jullie wat ik bedoel?). Ik kan dus weer niet pingen/whatsappen/internetten :x Is er weer een storing bij blackberry?
mijn blackberry doet het gewoon kan zijn het je ontvangst last heeft van een bui..... bij ons, in het dorp, hapert mijn ontvangst wel is als er een flinke bui overtrekt
Oohh dat zou misschien ook nog kunnen. Het onweert en regent hier aardig op het moment. Zal maar even geduld hebben dan
Hier op het werk ook niemand met problemen, anders had ik het wel gehoord. Denk dat het tijdelijk is bij je, anders even de accu eruit en weer erin.
mijn man heeft kpn en t-mobile en de mijne doet het gewoon en die van hem niet. misschien ligt het aan de provider.
Ik heb ook kpn. Heb al de batterij eruit gehaald en opnieuw op laten starten maar ook dat helpt niet. Zal wel aan kpn liggen dan.
ik las gister of eergister wel dat kpn een storing had met name voor mail verkeer dacht dat, dat al opgelost was maar misschien toch niet die van me vriend doet het trouwens ook die heeft hi