Wie heeft er verstand van thermostaten of wiens partner? Ik heb een standaard thermostaat. Niet vooraf in te stellen moet handmatig hoger gezet worden. Mijn vraag: is het mogelijk dat die de verkeerde temperatuur aangeeft?? Door het topic hoe warm zet jij hem begin ik toch te twijfelen of het wel klopt hier. S nachts staat tie op 16,5. S ochtends is hij dan wel aan als wij opstaan. Maar overdag hoef ik hem echt niet hoger dan 17 of 17,5 te zetten anders is het hier een sauna...en ik ben echt een koukleum. We hebben hem al een keer geresetd voor de zekerheid, maar kan het zijn dat die hier een verkeerde temp aangeeft?
Kan zeker! Onze gaf twee graden te laag aan. Dan denk je ik stook voordelig en dan is het twintig ipv achttien graden. Even een thermometer in de woonkamer leggen dan merk je het snel genoeg.
nou of mn babyfoon is kapot of het klopt idd dat de thermostat nogal afwijkt. Is daar nog wat aan te doen of kapot.
Wij hadden dat hier ook.. Alleen dan andersom thermostaat gaf een hogere temperatuur aan dan dat het was. Helaas hebben wij hem echt moeten vervangen om dit "probleem" op te lossen.
Als je een andere moet kan je pb doen mijn man heeft hier Door zijn werk nog verschillende thermostaten liggen die t goed doen