Weer Teleurgesteld.. Ben er zo ZAT van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge08, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hoi Hoi,

Sorry ik weet dat ik zeur maar moet gewoon even van me af schrijven.. had van de week zere borsten, ietwat misselijk etc. en dacht dat het deze maand wel raak zou zijn. Ook voor het eerst met ovulatietesten in de weer... maar helaas van morgen was de rooie rakker er weer! :( Echt ik ben er zo zat van! :cry: Nu ga ik morgen ook nog naar een nicht van mij die vrolijk zwanger rond loopt.. laten we elkaar niet verkeerd begrijpen ik gun het haar van harte hoor maar heb er nu gewoon ff geen zin in om een zwangere persoon om me heen te hebben.. Erg He!
    Aankomende maand word het ook al niks want wanneer ik vruchtbaar ben, ben ik met mijn zus op vakantie :( En de uitgerekende datum ( heb een miskraam gehad) komt steeds dichter bij wat het ook nog eens moeilijker maakt! He bah! .. zit er gewoon even door heen. Vast wel bekend bij meerdere vrouwen toch? Wel lekker om hier even van je af te kunnen schrijven..

Groetjes Inge

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Inge, je zeurt helemaal niet hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Ook heel normaal lijkt me.

Succes morgen en in de volgende ronde!

Liefs

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Tja dat is toch vrouweigen. We willen het allemaal zo graag en dan komt het niet. Heb het zelf ook hoor. Wij zijn dan nog niet zo heel lang bezig maar zie elke maand weer tegen die menstruatie op.
    Heb er nog nooit zo'n hekel aan gehad haha.

4. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Nou ik was "normaal"" ook niet zo teleurgesteld maar ik ben er nu helemaal chagerijnig van! Ik had voor mezelf ook zo iets van als ik maar in december zwanger ben dan heb ik het ook niet zo moeilijk als de uitgerekende datum er aan komt. Ik weet dat ik dan nog meer "druk op de ketel"zet maar goed, het lijkt me dan wat "gemakkelijker"maar helaas ik moet me er maar bij neerleggen.. en dat kost soms wel een traantje.... Fijn dat jullie er een reactie op hebben gegeven..

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    We zullen allemaal geduld moeten hebben helaas :(
    Bah ik haat geduld haha

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Inge08, ik begrijp je ook hoor. Heb het vandaag ook even moeilijk gehad toen de :evil: :evil: eerder dan ik dacht weer op bezoek kwamen, terwijl ik dit keer echt dacht dat het wel eens raak kon zijn vanwege de vele kwaaltjes.
    Zeker als er meerder zaken meespelen zoals bij jou kan je je even flink *** voelen.
    Ook ik zit in mijn hoofd met allerlei plaatjes en toekomstdromen die wij eerder hebben geuit. Een toekomstdroom van mijn vent van twee jaar geleden was dat we as Januari getrouwd zouden zijn en ik zwanger zou zijn van ons eerste kindje. Toen hoopte ik nog dat ons eerste kindje er al zou zijn... Ik hoop zo dat deze toekomstdroom uitkomt maar ik zit net als jij in het buitenland zonder vent in mijn volgende vruchtbare dagen, we zijn drieenhalve dag zonder elkaar dus ik hoop heel erg op een laat ei... Maar juist als je dat wil gebeurt het vaak niet. En dan hebben we nog maar een kans in December om de droom uit te laten komen...
    Nou ben ik nog niet eens zo lang bezig, maar zoals elke vrouw hier, wel heel intensief en is elke ronde extra er minstens 1 te lang...
    Sterkte meis, hopelijk is het bij jou toch snel wel raak!

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    HAHA Nou ik stond ook niet bepaald vooraan toen ze geduld aan het uitdelen waren! ;)

8. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    ik ook niet hahaha... toch fijn he dat meer vrouwen weten hoe het is hoe klote dat ook is hoor! Maar hierdoor word je wel gesterkt!..

9. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Nou meis, ik weet precies wat je bedoelt.
    Was ook in december uitgerekend, ik ga het echt zwaar krijgen, die dag neem ik ook gewoon vrij van mijn werk.

10. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0

Ja neem je vrij? tja ik weet niet goed hoe of wat.. zou eigenlijk ook niet weten wat ik die dag moet gaan doen.. :cry:

11. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Begrijp me niet verkeerd hoor... Vind het een mooi idee maar ik zou voor mezelf niet goed weten wat ik moet gaan doen die dag. Het liefst hield ik een winterslaap :)

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    meid je zeurt helemaal niet! logisch dat je je rot voelt. je kan zo hevig verlangen naar een beebje.. tuurlijk is het dan 'waardeloos'als je dan happy moet gaan doen bij je vriendin die n beepje heeft, iets wat jij zo graag wilt. Denk maar zo jou tijd komt nog. en als je baalt.. kom dan op forum kan je ff je verhaal kwijt.(wilde ei kwijt zetten maar dat is beetje raar hier ;) ) kus

13. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hai

k weet ook hoe je je voelt, het zal bij mij deze maand ook weer niks zijn voel wel van alles, heb net ook een testje ertegen aangegooid eerst zat er wel een heeeeeeeeeeeel vaaaaaaaag lijntje maar nu is die helemaal wit :cry:

hoop dat je snel een wondertje mag dragen, trouwens iedereen die bezig is

gr kreeft

14. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Spannend Kreeft! als je toch een vaag streepje ziet? ik hoop dat je toch zwanger bent meis!

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik leef met je mee.. tis soms helemaal niet eerlijk hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden.. doet ie van mij nu ook en ik probeer me er lekker niks van aan te trekken, als is dat best lastig!

16. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    inge k hoop het ook, als k nu weer op de test kijk dan zie k weer een heeeeeeeeeel vaaaaaaaaag lijntje, maar ja das weer buiten de tijd om.

want k voel nog steeds van alles
    rommelige darmen al 3 daagjes lang en met name in de avond, en dan moet k ook constant van die scheetjes laten :oops:
    opgeblazen gevoel
    boeren
    en een beetje weeig op de maag.

hoop dat me lichaam me niet voor de gek houd, over 5 daagjes is me nod en dan zien we het wel

gr kreeft

17. ipad

ipad Niet meer actief

ja meid....je zeurt niet hoor....ik geef je groot gelijk...om lekker eens je hart te luchten!

succes in de toekomst!

groetjes christa, mv Thobias 10-8-07

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hi Inge,

Ik snap je helemaal hoor. Mijn uitgerekende datum was in november en baal ook ontzettend dat ik nu niet al zwanger ben. Dat zou het een stuk makkelijker maken.
    Iedere keer die spanning voor de NOD en dan die terleurstelling als je ongesteld wordt.
    Sterkte en hopelijk heel snel zwanger

19. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Kreeft;
    Spannend zeg! Ik hou je in de gaten.. hahaha..

Ja vandaag naar mijn nicht geweest Heerlijk zwanger is ze.. Kom ik binnen wordt je natuurlijk met alles geconfronteerd, echo daar, folders van een kinderkamer hier, en al die kaartjes. ECHT ik gun het haar wel hoor maar na die teleurstelling en klote dag van gister moest ik vandaag toch wel enorm mijn best doen om de "leuke/ spontane/gezellige meid uit te hangen.. en ondertussen maar slikken.. brrr.. Ik vind het soms zo moeilijk.. maar goed dat hoef ik jullie niet te vertellen!
    Nou ga zo maar eens wat koken. haha zinnen maar weer verzetten!

Doei doei

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    je zeurt zeker niet!

het is normaal dat je daaronder rot voelt!

bij mij kriebelt het ook erg en ik was blij want ik was 2 weken overtijd maar helaas bloedde ik!
    en ikben niet ook niet zo lang bezig maar tog ben ik bang als ik een zwangere zie of ik wel of nietzwanger kan raken.

dus ik begrijp je helemaal

sterkte ik hoop dat het snel raak is

Deel Deze Pagina