Hoi, Ik heb in maart een miskraam gehad en vorige week vrijdag .. Waarbij het hoop ik nog een paar dgn duurt voordat het vloeien weer is gestopt. Ik heb 2 jongens (2012 & 2014) middels een kz gekregen. Opzich kan/word ik makkelijk zwanger maar nu dus 2x achter elkaar een miskraam met een wk of 5, 5,5 ongeveer.. Kan dit verband houden met met een niche? Voordat ik ongesteld moet worden heb ik altijd wel iets last v bruinverlies maar dan komt m'n menstruatie wel snel door.. Verder geen buikpijn of iets.. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het gewoon echt pech dat ik twee miskramen heb gehad?..
Wat vervelend meid...ik was er al een beetje bang voor na het zien van je testen,zoals je in je topic hebt gelezen. Ik denk niet dat het verband houdt met elkaar.En of het pech is durf ik ook niet te zeggen.Na drie bewezen miskramen heb je recht op onderzoek,maar meestal wordt er niets gevonden.(bij mij toevallig wel,drager van een translocatie,maar meestal vinden ze niets,en wordt het pech genoemd).Ik hoop en duim dat je snel een plakker hebt.