Ik ben wat oude films aan het kijken. Wat spelen daar soms knappe mannen in mee zeg . Ben benieuwd of jullie deze kennen: Hebben jullie nog hunks van vroeger die je onweerstaanbaar vind?
Die ken ik wel, dat is James Dean. Ik vind niet speciefiek iemand van vroeger onweerstaanbaar. Wel zijn er wat bekende artiesten van toen waarbij ik destijds dacht wat een balletje en die ik nu heel goed opgedroogd vind
Ha ha, ja het had Luke Perry kunnen zijn. Hij werd destijds de nieuwe James Dean genoemd weet ik nog. Marlon Brando zag er in zijn jonge jaren ook zo lekker uit. Ik kan er echt bij wegzwijmelen. Hier nog zo eentje... Hij is bekend als vader uit een tv-serie uit de jaren 70...
Romeo and Juliet in de bioscoop gezien toen ik 14 was en gelijk tot over m'n oren verliefd op Leonardo. Hitkranten werden gekocht in de hoop op posters/plaatjes van Leo. Nu vind ik hem niet meer bijzonder, maar weet nog precies hoe ik me voelde als ik deze oude foto zie ... haha!
https://www.google.nl/search?q=dirk+benedict&client=safari&channel=ipad_bm&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRqZTd39nTAhXMI8AKHUIfAuYQ_AUICSgB&biw=1024&bih=672#channel=ipad_bm&tbm=isch&q=dirk+benedict+battlestar+galactica&imgrc=vR8VrOx0BapAbM: Jaja, hoe leuk... Battlestar Galactica, dirk benedict ❤️