helluuuuuuup

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes meisjes,

heb een vraagje hopelijk kan me iemand helpen, ben op 28/02 laatst ongesteld geworden, heb deze maand voor het eerst met ovulatie testen begonnen! helaas was mijn nieuwe cyclus al begonnen toen ik de testjes kreeg! op 09/03 (zie album) heb ik de eerste test geprobeerd ik twijfelde eerst maar ik dacht dat hij positief was (kunnen jullie eens oordelen) of te wel had ik mn ei gehad dat de test nu terug aan het afnemen was! de dagen erna tot eergisteren had ik trug super licht streepje! nu gisteren begon het, ik had al heel de tijd last van wit/geel achtige dikke afscheiding! dat veranderde gisteren naar wit plakkerig rekbaar! dat verwijst toch naar vruchtbaar zijn he? ik gisteren testje gedaan en de streep kwam trug donkerder maar niet donkerder dan de controlestreep! das raar he eerst was hij licht nu trug donkerder! vanmorgen hetzelfde daarnet één gedaan en hij was weer donkerder! kan dat in het begin van de cyclus een donkere dan licht en nu terug donker! ik heb last van steekjes in de zijkanten! kunnen jullie es oordelen aub? of zou het een zwangerschap kunnen zijn?

liefs,

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ps alle 2 de testen staan in mn album

3. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hey meid,

Ik twijfel ook, ik denk toch dat ie positief is. Ik heb dat ook altijd dat ie niet even donker is dan de controle lijn, bij mij is er of een heel licht lijntje (negetief) of gewoon donker (positief).
    Moeilijk, nou hoop dat je je antwoord snel krijgt. En gewoon klussen kan geen kwaad toch :) .

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Als ik zie waar jij zit in je cyclus, daarbij het rekbaar slijm (zag het eruit als rauw eiwit?) en je ovulatietest opgeteld, lijkt het mij dat dat je eisprong toch echt was (of is). Als je je eisprong al hebt gehad, is dat rekbare slijm weer weg en ben je w.s. te laat.

Wat ook nog zou kunnen is dat je zwanger bent. Op 9/3 had je ook al een positieve ovulatietest. Als je toen je ovulatie echt had, zou dat goed kunnen. Ik lees hier vaak verhalen van zwangere meiden dat ze een positieve ovulatietest hadden. Ik zou er ff een zwangerschapstestje tegenaan gooien voor de zekerheid.

5. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes

net een zwangerschapstestje gedaan en die was negatief, dus het zou inderdaad een eisprong kunnen zijn omdat ik ook steekjes heb! maar we hebben gisteren avond geklust? zou dat goed zijn? en zouden we vanavond dan best nog eens klussen?

6. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Gisteren is helemaal goed dan! Je kan altijd vandaag nog een keer doen he, kan geen kwaad ;)
    Temperatuur je ook? Ik doe het beide en kan daardoor m'n ei precies vinden (temperatuur stijgt ná je eisprong en ovulatietest is posi vóór je eisprong).

Succes en veel plezier! ;)

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    en wat vind jij van die test van vandag, ziet hij er volgens jou ook positief uit! daarnet was de kleur weer aant afnemen

8. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Denk dat je hem wel als positief kunt interpreteren. Heb ook wel eens een nog net niet posi ovulatietest gehad, terwijl ik toch echt een eisprong had, want had ovulatiepijn en mijn temp steeg.

Ik heb trouwens zulke testen als ik te veel heb gedronken en te kort daarvoor nog heb geplast. Ik ga vanavond ook weer testen en zorg dan dat ik een uurtje of 3 van tevoren niet plas en niet te veel drink. Dan is de test betrouwbaarder. Misschien is dat het probleem?

Deel Deze Pagina