Weer terug en even voorstellen..

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MissyZuilen, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hallo, ik ben een aantal maanden geleden ook al eens op deze site geweest en heb toen een aantal vragen gesteld.
    Inmiddels zijn we alweer wat verder.. En gaan mijn vriend & ik stoppen met de pil volgende maand. :D
    Het is allemaal errug spannend en ik moet nog veel lezen op dit forum. Maar als het allemaal goed gaat straks, heb ik daar nog 9 maanden de tijd voor. :)
    Ikzelf ben 21 en mijn vriend is 29..
    We wonen bijna een jaar samen en hebben beide een fulltime baan. Hij krijgt straks een vast contract en ieder jaar salarisverhoging. En ik werk via detachering en zal waarschijnlijk geen verlenging krijgen als ik straks zwanger ben. Maar dan wil ik opzoek naar een baan van 20 uur. Want ik moet blijven werken als we wat extra's willen hebben en niet op water&brood moeten leven. Maar dat vind ik helemaal niet erg.. De oppas worden de opa&oma's tegen die tijd. Dat scheelt ook weer in de kosten.
    Hopelijk kan ik hier genoeg leren en al mijn vragen kwijt.. Want maandag ga ik naar de huisarts om nog wat dingen na te vragen en voor een soort checkup, of ik groenlicht krijg om te stoppen met de pil. (Ik rook namelijk en had last van me darmen maandje terug.)

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom hier en veel succes strax :)

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Welkom !

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum en veel kletsplezier gewenst !

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Welkom, ik hoop dat het je snel lukt om te stoppen met roken en om zwanger te worden!

Deel Deze Pagina