Toen ik thuis de echo's op usb stick zat te bekijken stond er een foto tussen die van onder genomen was.. je ziet 2 beetjes de lucht in en een bobbeltje er tussen! Kan dit al iets zeggen over het geslacht.. Kan de foto helaas niet toevoegen want site geeft aan dat die te groot is
Nee dat zegt niks. Dat is de nub en hebben zowel jongens als meisjes. Bij een meisje wordt het rond de 14e week de clitorus en schaamlippen en bij een jongen wordt het de piemel met balzak. Nog even ca 5 weekjes geduld dus
Ok.. dankje. hoorde van collega die andere echo gezien had dat ze het al kon zien. We wachten gewoon geduldig af
Met 10 weken kan je echt ONMOGELIJK het geslacht al zien, dus die collega heeft geen idee waar ze het over heeft
Dan weet je collega niet waar ze over praat Is echt nog veel te vroeg. Potty shot kan pas duidelijk geven over ongeveer 4 weken.
Ik snapte er al niks van.. begon te twijfelen aangezien zij zwanger is van de 3e en ik van de eerste en ze het heel zeker zei...
Niet aan jezelf twijfelen! Het geslacht is nog niet gevormd op dit termijn. Genetisch wel natuurlijk, maar het is echt nog niet zichtbaar. Zoerl jongens als meisjes zien er nu op t oog identiek uit.
het is zoals ze zeggen idd nog niet zichtbaar, meer kinderen hoeft helemaal niet iets te zeggen over kennis ook. volg je eigen gevoel en hersenen.
Dankje dames... Wij gaan gewoon lekker genieten van dit kleine jongetje of meisje en met 16 weken maken we gewoon een echo...