Hallo allemaal ik zit even in een dubio! Dit is mijn derde iui voor een derde kindje! De eerste zoon was 1x iui raak! Tweede zoon bij de 2de iui! Tussendoor 1 malig spontaan Zwanger geraakt maar werd een BBZ met 6 weken is middels spoed operatie verwijdert inc eileider..maar even terug komend op de iui! De afgelopen twee maanden werd ik netje op dag 13 ongesteld! Deze maand zit ik op dag 9 na de iui met gonal f en pregnyll en heb menstruatie begon met bruin nu is het zoals altijd! Kan dat al zo vroeg??? Ik vindt het namelijk erg vroeg..verder heb ik wel wat buikpijn maar niet veel....rwee dagen gelden had ik een lichte postiefe test....en nu?menstruatie? Herkenen mensen dit ook???of....moet ik testen nog op de testdag? Die as woensdag 14 dagen na de iui...help
Het kan helaas je menstruatie zijn, dat kan zeker zo vroeg. Dat zou betekenen dat je nu een hele korte luteale fase hebt. Maar dat kan eventueel opgelost worden met het toedienen van extra progesteron. Als het bloedverlies vergelijkbaar is met een menstruatie, dan ben ik bang dat het teveel is voor een innesteling en dat je helaas toch al ongesteld geworden bent. Heb je de zwangerschapstest gedaan toen er nog Pregnyl in je lichaam zat? Grote kans dat die test daardoor vals-positief was... Ik zou het voorleggen aan de gyn. Succes!