Indy krijgt sinds 2 weekjes 4 voedingen ipv 5 aangezien ik haar om 23.00 uur altijd wakker moest maken voor de laatste fles. Het gaat allemaal prima, maar de laatste dagen is ze onwijs op haar handjes aan het sabbelen en wordt ze steeds (vroeger ook) snachts wakker en dan moet ik steeds haar speentje in haar mond stoppen. Het lijkt alsof ze meer honger heeft, maar haar flesjes (4 x 190/6) drinkt ze overignes niet eens altijd op. Hiervoor kreeg ze 4 x 160/5 en 1 x 180/6...dat is op zich natuurlijk meer. Toen we twee weekjes geleden begonnen deden we eerst ook rijstebloem door de laatste fles, maar daarvan kon ze niet goed meer poepen....heeft iemand een idee wat ik zal doen? Het cb zie dat ik anders maar weer 5 flessen moet gaan geven...
Als Tim s'nachts kwam dan gaf ik hem alleen een flesje warm water.. .hij trapte daar gelukkig in! Wie weet werkt het bij jullie ook!
Of misschien begint er een tandje door te komen? Jennifer en Yasmine beginnen de laatste tijd ook ontzettend veel op hun handjes te sabbelen en op alles wat ze maar in hun handjes krijgen, maar het is dan niet zo dat ze honger hebben oid. Omdat ze ook meer jengelig zijn en af en toe wat verhoging hebben vermoed ik hier wel tandjes. Ben benieuwd, zou wel vroeg zijn natuurlijk.
nee dat ga ik niet doen...ben ook niet van plan haar ineens weer een flesje snachts te geven...die heeft ze echt al weken niet meer. ik los het liuever overdag op dan....