He Meiden, ik wil even mijn verhaal kwijt en waar kan ik het beter doen dan hier op het forum Wij zitten momenteel in de wachtweken van onze tweede icsi poging..Bij de eerste poging werd ik 12 dagen na tp ongesteld. Vandaag is dag 13 na tp, dus ik heb hoop, ondanks de lichte menstruatie krampjes die ik heb... Ik ben alleen niet meer te houden..te zenuwachtig, blij en verdrietig tegelijk..Ik hou de spanning bijna niet meer vol hier op mijn werk... Mag ik vragen wanneer jullie ongi werden na de tp?Wanneer hebben jullie getest? enz enz Liefs en fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kon hier! x
Hoi Justin, Bij onze allerlaatste poging hebben we pas getest op de dag dat we van het ziekenhuis mochten, (dit ook naar aanleiding van vorige mislukte ICSI's waar ook te vroeg getest was). Hadden toen op donderdag punctie, zaterdag terugplaatsing en 15 dagen later hadden we op zondag een positieve test. Ik had die keer ook behoorlijk last van krampen maar dit leek allemaal positief te zijn! Ik begrijp je reactie heel goed en weet ook hoe moeilijk de laatste wachtweken bij ons waren. Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie morgen een positieve test. Jij liep toch ook in Voorburg daar hebben wij ook gelopen.
He Yustin, Ik werd niet ongi, maar had ook op dag 13 menstruatie achtige krampen, en zie mijn banner!! Ik vond het ook killing die laatste dagen. Ik ga iig heel hard voor je duimen!!! Wanneer mag je testen? Liefs Jewel
Erg he dat vreselijke wachten...Wij krijgen vandaag de 4e tp, het lange wachten gaat hier ook weer beginnen... Hier mijn overzichtje tot nu toe: *1e icsi dag 10 getest na tp(bloedtest ziekenhuis), ongi 14dg na tp 1e cryo dag 10 getest na tp (bloedtest ziekenhuis), ongi 11dg na tp 2e cryo dag 10 getest na tp (bloedtest ziekenhuis), ongi 11dg na tp Het lijkt er dus op dat het met een verse poging langer duurt voordat ik ongi wordt (ustrogeen??) dan na een cryo tp... Maarja dat is de ellende het is bij iedereen anders...Heel veel succes met wachten, wanneer mag je van het ziekenhuis testen?? Duimen draaien voor je X
Ach lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties! @ Mirjam, klopt ik loop in Voorburg...hihi wat is de wereld toch klein he? Ik mag van het zh morgen testen..Mja heb gewoon wat hoop, omdat ik verleden keer na tp na 12 dagen ongi werd...(verse poging) nu ook een verse poging, maar dan van 2 emmy's! Jah gek he? Alles wat je voelt in die wachtweken maken je heel erg nerveus en onzeker.. Vooral die ongikrampen die komen en gaan...brrrr whaaaaa ik word gewoon gek hier op mijn werk... Gelukkig kan ik tussendoor met manlief mailen, want die houdt het ook niet meer van de stress..
Mijn verhaal is niet heel positief, sorry maar wilde je het toch vertellen. IVF 1 werd ik ook ongi 12 dgn na tp en bij IVF 2 heeft of de progesteron (de bolletjes) de ongi tegen gehouden of ik ben heel kort zwanger geweest want ik heb een hele vage positest gehad op 15 dgn na tp (volgens mijn bloed was ik echter niet zwanger). In ieder geval werd ik uiteindelijk 18 dgn na tp ongi (ik was toen sinds 2 dgn gestopt met de bolletjes).
Ik denk overigens dat het meer dan terecht is dat je goede hoop hebt aangezien je nu niet ongi bent een ook geen voortekenen hebt (bruine afscheiding). Ik vind het verhaal dus wel erg positief klinken!!!
hihi dank je Linda, ik heb geen bolletjes, maar ik heb pregnyl gespoten... Pff ik maak me wel zorgen om die ongikrampjes..bah bah bah wat een draammaaa
oh nou dan is die dag extra wel een heel goed teken geen bolletjes die ongi tegen houde en inmiddels is het alweer avond ik heb goede goede hoop voor je!!! ongikrampen kunnen echt ene heel goed teken zijn!!!
Hihihi jah en inmiddels is het al weer avond!! Ik ga zo lekker vroeg naar bed en dan hoop ik dat ik morgenochtend mijn bed uit durf om te plassen hahaha (vond het vanochtend best eng) Ik zie dat jij sinds 4 dagen ook twee emmy's aan boord hebt!! Ooohw wat spannend... 3 keer is scheepsrecht zeggen ze he?
ooh wat spannend yustin, heel veel succes morgen ochtend met testen. ik kom morgen snel kijken. x lisa.
Ik teste een dag voor mijn NOD al positief! De volgende dag naar het ziekenhuis voor een bloed test en deze was ook positief! Heel veel succes vandaag en ik hoop dat je een positief bericht krijgt!!
Dank jullie wel lieve meiden! We hebben besloten om vanavond de test te doen..Vanochend vond ik eng, want als hij negatief zou zijn, dan moest manlief toch meteen de deur uit.. Vanavond rond 9.00 uur ben ik klaar met werken en dan sjees ik natuurlijk meteen naar huis als ik nog niet ongesteld ben geworden.. Whow wat is dit killing zeg!! De eerste keer was ik allang ongi..Nu ga ik stiekem toch steeds meer hoop krijgen, ondanks dat ik geen symptomen heb!!
spannend en wat knap dat je t zo lang vol houd om niet te testen.. tis eng maar ik had er denk ik allang 1 gedaan hihi
tiktaktiktak Kan iemand de tijd voor mij vooruit zetten?? Ik zit nu op mijn werk, maar kan me niet concentreren hoor pfffff