Wie is er bekend met de xadventure vibe ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Senna, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij zijn op zoek naar een luxe stevige kleine buggy.
    De quinny zapp vinden we geweldig, maar die kan niet in ligstand, dat is echt een groot minpunt.

de mutsyspider wel, maar die is te groot als je hem opvouwt.. en kan ook niet mee op de fiets.

Na een beetje zoeken op internet kwam ik de xadventure vibe tegen, maar kan er nog niet veel over vinden..

iemand ervaring met deze buggy?

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Niemand?

Tis een nieuw model van 2007 .. misschien dat daarom niemand hem nog heeft?

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een beetje gezocht op internet, maar kan er nog niet veel ovr vinden ...

Wilde eens zien hoe klein deze in geklapt kan worden. maar daar is helaas niets over te vinden.
    Heb een zapp, ben er heel te vreden over. Alleeen heeft deze geen ligstand..

Maar is wel heel klein inklapbaar.

Ik zal als ik er puf voor heb ik vragen bij de babywinkel in de buurt of ze hem hebben en of ze hem kunnen demonstreren voor me..
    Dan laat ik het wel even weten.

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    heey
    ja tschijnt zelfde wagen te zijn als de zapp, alleen dan met ligstand en 4 wieltjes ivm dat ie in ligstand kan, zit net zo'n tas bij en schijnt net zo k lein te kunnen (tenminste wat ik erover kan vinden! )

Volgende week ga ik na een groot baby warenhuis hier in de buurt, eens kijken of ze hem daar hebben.. bij de prenatal hier iig nog niet..

5. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben er nog niet aan toe gekomen helaas.
    Ben zelf ziek geweest, kon niet op of af.
    Maar mocht ik in de buurt komen dan kijk ik even.
    En als ze hem in die winkel hebben, dan zal ik ook ff boos worden hihi. Heb pas de zapp gekocht, maar idd geen ligstand.. En als ze deze dan wel hebben, waarom hebben ze me die dan niet aanbevolen GRR :)

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ben ook op zoek naar een wandelwagen, die ook handig is om met de fiets mee te nemen.
    heb hem nog niet meteen nodig, maar zal wel ff rondkijken.
    hoe duur is die wagen waar jij het over hebt Senna?

7. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik heb zelf de Zapp maar vind deze ook erg gaaf zeg ideaal dat die dus ook in ligstand kan (al heb ik dat hier niet meer nodig) en een boodschappenmandje eronder. Ik heb ze nog niet gezien en ben benieuwd wat de prijs is van deze buggy. Al vind ik bij de Zapp wel makkelijk dat de maxi cosi erop kan aangezien ik Yeline daar nu nog vaak in heb en als ze slaapt hoef ik haar niet wakker te maken omdat ik de cosi er zo op kan zetten.

8. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    heb ff gekeken op internet maar volgens mij is die 149 euro valt mee in vergelijking met de Zapp

9. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ja prcies de prijs.

Daarom snap ik niet, dat de winkel waar ik de zapp gekocht heb deze niet heeft aangeboden? (of ze hebben hem nog niet, of ze krijgen proficie bij verkoop quiny?)

Als ze hem op dat moment wel hadden vindt ik het behoorlijk llullig van ze..

10. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    best wel. toen ik mn zapp kocht begin van dit jaar hadden ze hem niet maar nu heb ik gezien dat ze hem wel hebben.

Jammer want dan was mn keuze misschien wel op deze gevallen ipv de zapp

11. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hij is net op de markt :)
    vandaar dat ie nog niet in alle winkels ligt.

waar heb jij hem gezien dan?

:)

12. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb hem nog niet 'live' gezien. Maar als blijkt dat ze hem toen al hadden toen ik mijn zapp kocht. 3 weken terug ongeveer, dan vind ik het best wel lullig.

Maarja, om nu een andere aan te schaffen..

13. mamabee

mamabee Actief lid

12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Ik ben bang dat hij er toen al wel was. Ik was vorige week namelijk ergens waar iemand er mee reed. Een grijze, zag er wel goed uit trouwens.

Deel Deze Pagina