Blijvend hoge temp, niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lp88, 19 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lp88

Lp88 Lid

14 jul 2022
    9
    1
    3
    #1 Lp88, 19 mrt 2024
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2024
    Hoi allemaal,

Ik vraag me af of iemand weet wat dit kan zijn / dit herkent.

Ik zit nu op cyclus dag 16 na een normale menstruatie. Mijn temperatuur is deze maand echter niet gedaald toen ik ongesteld werd. Deze zit nu nog steeds rond de 36.9/37.0. Normaal gesproken zit ik voor de eisprong rond 36.5/7 en erna rond 36.8/37.0.

Toevallig kan ik door mijn horloge ook mijn rusthartslag zien. Die is ook altijd lager vóór eisprong dan erna. --> mijn hartslag is nu wél gewoon laag zoals normaal voor eisprong. Dus mn temp blijft hoog maar hartslag is weer normaal laag.

Ik doe ook ovulatietesten deze maand, sinds dag 8 al, maar deze zijn tot nu allemaal negatief.

Ik denk dus dat ik nog geen eisprong heb gehad, maar die temperatuur is zo gek en normaal is mijn eisprong ook al veel vroeger.. Ik ben echt niet zwanger, gisteren nog een test gedaan omdat ik gek werd van mezelf ;)

Natuurlijk weet ik dat ik niet zo obsessief moet zijn en gewoon moet afwachten, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan

Iemand die dit herkent of weet hoe het kan komen dat mijn temperatuur zo hoog blijft?

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoe temperatuur je?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal? En elke ochtend op dezelfde tijd voor het opstaan, nog liggend in bed.

4. Lp88

Lp88 Lid

14 jul 2022
    9
    1
    3
    Ah sorry ja dat had ik er ook even bij kunnen zeggen. Dat doe ik inderdaad, nu ook al een maand of 8 en bij mijn 1e zwangerschap duurde het ong 1,5 jaar voor het lukte dus toen ook al een tijd gedaan. Ik weet daardoor dus wel aardig wat voor mij normale temperaturen zijn.

Het blijft zo gek! Nog steeds is de temp hoger dan normaal en nog geen eisprong gehad (cd18)

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Kijk ik twijfel niet aan jouw expertise en jouw weten van wat voor jou normale temp zijn en dergelijke maar een temp kan ook verhogen door een virusje.. ik weet dat als je zwanger probeert te raken je echt dubbel op dit soort dingen gaat letten, maar wij zijn allemaal mensen en het lichaam kan soms dingen oppakken , misschien krijg jij het zelf niet zo 123 door maar je lichaam kan bezig zijn met iets aan te vechten.

6. Lp88

Lp88 Lid

14 jul 2022
    9
    1
    3
    Ja heb je helemaal gelijk in, had ik ook aan gedacht. Maar in al die maanden dat ik al temperatuurde ben ik natuurlijk wel vaker ziek geweest maar dit heb ik nog nooit gehad. Vandaar mijn vraag :)

Maar ik begrijp hieruit denk ik dat niemand het herkent of weet hoe het komt. Ben benieuwd dan hoe het komende maand verder verandert!

7. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Veel succes met het afwachten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Lp88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina