Weer terug van weggeweest

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Liesbethje, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesbethje

2 jan 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Een tijd lang ben ik wat minder op dit forum aanwezig geweest (in het kader van er niet al te veel mee bezig zijn, want we zijn al meer dan een jaar bezig).

Ik begin nu echter in één keer weer hoop te krijgen door mijn kaartje vandaar dat ik toch maar weer een berichtje heb geplaatst. Maar goed aan de andere kant heb ik voor de rest helemaal geen symptonen (behalve gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker tussen de eisrong en de menstruatie). Ook durf ik nog niet te testen, omdat ik de vorige keer (werd een mk) pas een week na nod een positieve test had en ik wil liever niet teleurgesteld worden door een negatieve test.

Wie vindt dit ook een hoopvol kaartje en zijn er mensen die met een vergelijkbaar kaartje zwanger waren?

Groet,
    Liesbeth

ps het staat vast dat ik op de 30e een eispong heb gehad, omdat dit naast een positieve test ook uit bloedonderzoek bleek.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik vindt hem er heel hoopvol uit zien hoor! Ook als ik hem verglijk met je vorige kaartjes.. Zal toch maar een test doen als ik jou was..

3. Liesbethje

2 jan 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je bericht. Vandaag ben ik pas vanavond laat thuis dus het zal op z'n vroegst morgen worden dat ik dan ga testen. Dan weet ik gelijk of ik morgen niet ongesteld ben geworden ;) Maar goed morgen testen is ook wat lastig, want we zijn de hele dag aan het klussen met vrienden e.d. en als ik een positieve test heb wil ik dat met mijn man kunnen delen (en als ik een negatieve test heb, ben ik heel erg shagrijnig want dan denk ik a) dat ik niet zwanger ben of b) dat ik weer een mk krijg). Ik zal dus maar gewoon afwachten en heel hard hopen dat het dit keer, als ik zwanger ben, wel blijft zitten.

Zijn er nog mensen die met een vergelijkbaar kaartje zwanger waren?

4. w0nder

w0nder Niet meer actief

Je hebt een mooi kaartje en je zit op 15dpo nu ;) ik zeg testen :D:D
    Kruidvat 2 voor 5 euro zijn goede, goedkope en snel duidelijke testen ;)

Ik duim voor je!!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    15 dpo en nog z'n mooie temp, dat ziet er zeker goed uit hoor!!!

6. Liesbethje

2 jan 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Het heeft mij over de streep getrokken om toch te testen. Ik heb vanavond getest (en voor morgenochtend had ik nog een test achter de hand) maar de streep was al na zo'n 10 seconden heel licht zichtbaar en na twee minuten heel duidelijk. Zwanger dus! Ik ben ontzettend blij dat het na een jaar is gelukt en ik heb omdat de streep nu gelijk zo duidelijk was wel vertrouwen dat het nu wel blijft zitten (ok voor de rest nergens op gebaseerd, maar het leek mij wel hoopvol). Ik houd jullie op de hoogte.:D

7. w0nder

w0nder Niet meer actief

GEFELICITEERD meid :):):)

Het zal vast een plakbeebje zijn als je gevoel zegt dat het goed zit (iig dat is mijn ervaring, ik wist dat
    het fout zat bij de mk en toen ik weer zwanger was, had ik er gelijk een goed gevoel over) ;)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina