Hallo meiden, Dit is mijn tempkaartje na een miskraam. Wie ziet hier een eisprong in of een komende eisprong?
Ik denk dat als je temp morgen en overmorgen weer wat hoger is, FF je ei op CD25, vandaag dus, gaat zetten. Heb je op dit moment klachten die op ovulatie kunnen duiden?? spannend meid!
oohh oeps, zie nu dat ik dit in de verkeerde topiv heb gezet. Moest bij temp.kaartjes natuurlijk, kon hem ook al niet meer terug vinden Klachten? heb lang last gehad van ovulatiepijn en dit is vanaf gister minder geworden en vandaag weg. Normaal houdt dit na mijn eisprong nog enkele dagen aan. Maar verder nergens last van. Eerder had ik altijd pijnlijke borsten en dit hield aan tot aan de menstruatie maar dat heb ik nu niet.
Als je temp nu hoog blijft heb je je ei op dag 23 gehad...ff zet pas een kruis als je 3 dagen een stijging in je temp hebt.
Dat weet ik panter, maar het gekke is dat ik voel dat mij eisprong een paar dagen geleden al is geweest. Als hij uberhaupt geweest is want heb van mezelf eigenlijk geen eisprong. Daarom is het helemaal raar dat ik ovulatiepijn had. Maar volgens mij kun je dat niet hebben zonder een eisprong. Maar als ik naar de ovulatiepijn en cervixslijm kijk heb ik dus een paar dagen geleden mijn ei gehad maar mijn temp. denkt daar anders over Dat is zo raar!
Oh op die fiets...tja ik had na mijn MK ook ineens een heel vroeg ei... En het verschil in temperatuur buiten werkt mss ook mee in het wazige kaartje. Wel apart hoor, heb je geen ovutesten gebruikt? Daar had je je ei mee aan kunnen tonen.
Nee ik heb geen ovu testen gebruikt. Deze zouden sowieso positief zijn vanwege het hcg in mijn bloed. De test was dinsdag heel erg licht dus het is er bijna uit maar men zegt altijd dat deze testen na een miskraam geen zin hebben. Daarnaast gebruik ik ze eigenlijk sowieso nooit, bekijk het adv mijn temp. en cervixslijm. Dit komt dan ook altijd overeen met de ovulatiepijn, nu echter niet.
Ik denk dat je eisprong mogelijk geweest is al op cyclusdag 17. Je hebt toen ook vruchtbaar slijm ingevuld zie ik. Je temp was op dag 17 heel laag en daarna gestegen.
Maar Slunea, waarom is mijn temp daarna weer gedaald? En waarom zet ff daar dan geen kruis? Ja omdat mijn temp toen zeker weer gedaald is. Maar hoe kan dat dan??
Misschien heb je die 2 nachten van die daling cd 21 en cd 23 een slaaponderbreking gehad ? Of op een net iets andere tijd getempt ? Ik heb echt geen idee... Ik denk dat FF daarom idd geen kruis zet. Ik had zelf ook 2 dagen na eisprong ineens weer 2 lage temperaturen, maar ik had slaaponderbreking gehad die 2 nachten. Zou het ook een innestelingsdip kunnen zijn bij je misschien ? Weet niet of je een ronde overslaat nu ... Maar goed, ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, en dat je eisprong toch later is.. Denk ook dat FF wat dit betreft niet heel erg betrouwbaar is. Vorige maand had ik een positieve ovulatietest op cd 13, maar FF zette mijn eisprong op dag 18, 5 dagen later dus.. en ik weet 100 % zeker dat wat FF zei niet klopte, want de Gyn heeft zelfs nog een baarmoederecho gemaakt toen om te zien wanneer mijn eisprong was.
oh ja ok, dan denk ik indd ook dar ff bij mij niet klopt deze maand en dan ga ik maar gewoon uit van wat ik voelde. Zal mij benieuwen hoe deze ronde dan zal aflopen. Dinsdag eerst weer een test doen om te kijken of deze nu eindelijk omowit zal zijn, zal fijn zijn En dan maar hopen dat er zich een nieuwe zwangerschap voordoet. En die lage temperaturen daarna, ik heb indd slapeloze nachten gehad en soms ook eerder getemp. Maar dit vroege tempen maakt bij mij nooit wat uit qua uitkomst.