weer terug van weggeweest

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kleinebeer, 27 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hallo allemaal,

    Ik heb mijn account weer uit het stof getrokken. Na ruim 6 jaar ga ik weer een poging wagen om zwanger te worden. Mijn vriend en ik hebben allebei een kind uit een eerder huwelijk, dus we zijn straks een heus complex samengesteld gezin :cool: Heb heel veel zin in dit nieuwe avontuur, maar merk dat ik het ook spannend vind. Logisch misschien, we hebben allebei genoeg meegemaakt en je hoopt toch dat het dit keer anders uitpakt. Lijkt me ook heel bijzonder om de zwangerschap en de hele fase erna mee te maken als 'oudere' moeder. Want zo voelt het nu wel, hoor niet meer bij de jonkies met mijn 32 jaar (bijna 33 jaar). Klinkt misschien iets overdreven :| Maar het voelt als een hele andere levensfase. Vast tot spreeks!
     
  2. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.813
    2.978
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie nu samen voor nog een kindje gaan proberen! Hoe oud zijn de andere kinderen? Heel veel succes en hopelijk snel een positieve test in handen.
     
  3. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Die zijn nu zes en zeven jaar. Dus ook een leuk leeftijdsverschil onderling. Ze gaan ook goed met elkaar, dus dat is onwijs fijn. Denk (weet zeker) dat ze een baby erbij helemaal geweldig gaan vinden en ons (nog) meer zal verbinden als gezin samen.
     
    Nino12 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina