Hai meiden! Ik heb afgelopen woensdag de Dolce Gusto van Krups gekocht (koffiezetapparaat), Senseo koffie vond ik zó vies dat dat ding weg stond te roesten. Echter, de normale koffie en Espresso uit het apparaat is prima. Maar wat ze beloven te kunnen (Latte Macchiato, Cappuccino), is bij mij alleen maar melk! Geen koffie.. de speciale Latte Macchiato glas die ik heb gekregen stroomt over als ik de hele cup leeg maak.. Nog meer mensen die deze ervaring hebben en wat kan ik er aan doen? Ik baal namelijk als een stekker! Het was een ding van 134,- euries! Graag jullie reactie!
Je zou even terug kunnen gaan naar de winkel...Misschien dat er meer klachten over zijn... Of zelf even krups bellen...Vaak wordt je dan afgescheept...en moet je zelf het apparaat opsturen en is dat voor de winkel waar je hem heb gekocht geen probleem...Dan zijne r voor jou verder ook geen kosten aan verbonden... suc6
Ik ben er achter! Je hebt een melk en een koffiecupje nodig! DOM! Hahah... Ik zit nu met een overheerlijke latte macchiatto achter de pc... Deze kan op slot!
je moet inderdaad de hoeveelheid melk en koffie zelf bepalen. Je moet het apparaat op tijd uitzetten als je zelf vind dat er genoeg in zit.
Ik wou hem ook hebben, vooral voor de latte macchiato. Maar je hebt voor ieder glas 2 cupjes nodig, en een pak van 16 cupjes kost 4,69. Dan heb je dus 8 bakken latte macchiato, wat dus neerkomt op bijna 60 cent per bakkie. Vond ik een beetje duur..... Maar is het wel lekker latte macchiato?
Ik vind het heerlijke koffie! En als je niet iedere dag een latte neemt valt 60 cent ook wel mee toch?
Dat is de theorie... vaak wijst de praktijk tóch anders uit en wordt het alsnog een duur (maar lekker ) kopje koffie...
Hahah! Ja, inderdaad.. De cups zijn wat aan de dure kant.. maar vindt het (nu ik er achter ben ) wel erg lekkere koffie! Ik ben om!
Nou als het zo'n lekkere koffie is dan lukt me dat echt niet om bij 1 bakje koffie per dag te blijven. Ik hou echt van koffie , ik en m'n man drinken best veel bakken per dag . Maar ach ...60 cent per cupje , je mag toch zeker wel ergens van genieten in het leven zeker ...naast je man en kindjes natuurlijk hehehehe.
Dat heb ik dus ook en wil dan gelijk wel 3 van die lekkere bakken over een dag Maar zit echt ernstig te twijfelen Dat bezoek heb ik ook over nagedacht ,maar ik zou natuurlijk mijn gewone senseo kunnen laten staan en die voor verjaardagen etc gebruiken.
Dat kan, maar wij hebben geen oude koffiezetapparaat meer. Maar zijn jullie niet bang voor gezeur? Dat mensen het raar vinden dat zij gewone koffie krijgen, terwijl er zo'n luxe apparaat er staat? Dat hadden we toen we net de senseo hadden (heel lang geleden al hihi)
Nou die mensen komen over het algemeen niet in de keuken denk ik dan en als iedereen hetzelfde bakje senseo of gewone koffie krijgt is het toch niet zo gek? Tuurlijk er zal vast iemand zeggen van he je hebt toch ook een senseo of dolce gusto ,misschien kun je dan zeggen ja ,maar die is nu even buiten bedrijf Ik ben trouwens om en ga zo een dolce gusto kopen
Vind het alleen erg jammer dat de chocomelk niet in de winkel verkrijgbaar is. Via de site wel, maar dan betaal je weer iets van 5 euro verzend kosten.