Hoi hoi allemaal Ik ben sabrina en al een tijd lid. Ik heb een zoon van 12 jaar en een zoon van 3 jaar. 2 verschillende vaders (lang verhaal) Nu al een tijdje eindelijk mijn eigen leven aan het opbouwen na een heleboel stress en gezeur. vorige week ging ik naar de huisarts met klachten in mijn buik. De huisarts was bang voor een darm probleem of een ontsteking ergens in mijn buik. Moest bloed prikken omdat ik vanwege overgewicht niet meer ongesteld ben geworden het afgelopen half jaar. Ben druk bezig met sporten dieeten gezond eten enz. Dat gaat super goed maar dan de rare klachten. Nu wou hij dus overal op testen en een ook meteen maar op evt zwangerschap. Belt hij mij dinsdag op mevrouw u bent toch zwanger . Oke die had ik even niet zo snel aan zien komen. Aangezien ik uberhaubt moeilijk zwanger kan worden en veel miskramen. En nu super overduidelijk hcg in mijn bloed. Moet maandag weer bloed prikken maar kon natuurlijk niet wachten hahah. Dus vandaag thuis getest eerst een kruidvat test en die was direct overduidelijk positief. Meteen een test van clearblue gedaan met een indicatie schermpje. Die gaf ook zwanger aan en 2-3 weken zwanger. Nu is het dus afwachten op de bloedtest en daarna gaat de huisarts een echo plannen als die ook positief is. Spannend spannend dus allemaal!!!!!! Vind alleen die onzekerheid zo afschuwelijk....