met een depressie kun juist veel eten of juist niet of juist veel slapen of niet. Ik val blijkbaar onder de categorie niet-eters en niet-slapers. Had erg last van dagschommelingen. Naar opstaan ( maar niet in bed kunnen blijven liggen) in de middag ging het wel en 's avonds werd ik erg angstig en onrustig. Ben zo blij dat dat voorbij is. De Wellbutrin maakt het een stuk rustiger in mijn hoofd en het vlakt absoluut niet af .
Blij dat de welbutrin wel werkt voor jou, het is ook iets hé een depressie. Ik zou het mijn ergste vijand nog niet toewensen.
Hmm ik denk dat het nogal scheelt bij een depressie hoe je slaapt en of je eet. Ik heb een heel scala aan klachten. Depressief,paniekaanvallen,klotegedachten noem het maar op. Ik kan juist niet slapen en soms weer heel veel (heeft met mijn ziekte te maken) maar de ochtenden vind ik echt het allerergste en de avonden het fijnste. Bij mij komt het trouwens door ziekte die maar weigert te vertrekken. Maar Crystal,ik heb groot respect voor je dat je je hebt laten opnemen. Mensen die deze klachten hebben en waarbij het erger word en het niet alleen redden moeten aan de bel trekken. Dus goed dat je het gedaan hebt. Ook al is een opname echt vreselijk. (Ben 13 jaar geleden ook een keer opgenomen geweest.)