We zijn eindelijk uit de naam. het zusje van Mees zal Catoo/Cato gaan heten. Wij vinden zelf de schrijfwijze Catoo het mooiste, wat vinden jullie?
Moeilijk.... Cato(o) vind ik wel echt een super leuke naam!! En hij past ook goed bij Mees. uh..... ja, ik denk ook met dubbel O.
Ik ken de naam alleen als Cato, maar ik vind Catoo er ook leuk uitzien. Ik heb even voor je op een namenteller gekeken. In 2010 zijn er 112 meisjes geboren die Cato heten en 2 meisjes die Catoo heten.
Ik vind Catoo leuker! Misschien omdat ik iemand ken die zo heet en dit er dus voor mij normaal uitziet.
Ik heb dat juist andersom! Moet denken aan het woord kado. Dat schrijf je niet als kadoo, dat staat raar.. Mees en Cato staat erg leuk!!
Ik zou gaan voor Catoo, ik las pas de naam Cato en dacht dat je het uitsprak als kaaato (beetje overdreven maar met de klemtoom op ca en niet op to.) Als er Catoo had gestaan had ik het gelijk begrepen hoe ik het uit moest spreken *voelt zich nu een beetje dom *
Cato. Die 2e E heeft geen nut qua uitspraak, plus Cato met 1 O is de meest gangbare schrijfwijze, dus minder kans op verkeerd geschreven naam straks.
Wat een mooie combinatie! Mees en Cato(o). Helemaal goed en volgens mij zijn beide varianten prachtig. Maar persoonlijk vind ik 1 o mooier staan.
Voor mij is het meest logisch met 1 'o', Cato dus. Anders klopt het niet in mijn ogen. Prachtige naam trouwens!
Cato, vind het leuker staan en daarnaast ook om de schrijfwijzen, anders kan ze waarschijnlijk haar hele leven mensen blijven verbeteren ...