Op de bovenste zie ik wel een heel licht streepje maar de onderste zie ik niks.. Hoeveel dpo zit je nu 9? Zo ja dan is het wel vroeg voor een test zou over 2/3 dgn weer testen
Op de onderste zie ik heel licht iets! Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Ik teste deze zwangerschap 10 dpo ook heel licht positief....en zie mijn banner.
Ik had een positieve test 9 dagen na pregnyl, helaas was dat van de pregnyl... Halve week later echt positief getest dus nog paar daagjes geduld, ik weet dat het moeilijk is!!
Het is op het randje of het pregnyl is of niet. Ik testte altijd tot 11 dagen positief na pregnyl en dat waren wel dit soort streepjes. ik zie iets op de bovenste en wat ik zie op de onderste lijkt veel lichter. Spannend hoor
Heel licht streepje lijk ik nog te zien. misschien als hij opgedroogd is dat ik hem op de foto krijg maar denk het niet. Jammer!
5000 blijft ong 10 dgn in je bloed.. Oeh wel spannend hoop dat je testjes mooi oplopen.. Ben benieuwd hou je in de gaten en zal voor je duimen..!
Dankje hopelijk gaan ze duidelijker worden! Ben er een beetje bang voor.. En ja wist dat het tot ongeveer 10 kon blijven zitten en wilde ook weten of het er uit was. Groetjes
Hee hee,,nou ik durf toch niet meer haha heel zwak van mezelf als ik morgen niet ongi word dan ga ik testen.
Dankje esther zou echt een groot kado zijn ben het weekend jarig en dat zou de eerste positieve test zijn in een lange tijd en na,onze eerste iui!