Hallo, 4 1/2 week geleden ben ik ziek geworden en nu ben ik zo goed als beter. Ook ben ik 1 1/2 week mijn stem kwijt geweest en nu langzaam aan komt mijn stem weer terug. Ben hier voor naar de dokter geweest en die vertelde dat ik slijm op de stembanden heb en dat het gezien mijn zwangerschap even kan duren voor dat dit weg is. Nu moest ik ook heel veel hoesten toen ik ziek was. Zo veel, en er kwam ook niets los, dat ik gewoon in mijn broek plaste. 1 week geleden kwam het gelukkig los en dacht ik vooruit te gaan. Nu ben ik weer zoveel aan het hoesten en het zit ook helemaal weer vast. Nu het ik wel van vsm tussistin maar ik weet niet of ik dit wel kan blijven slikken voor het hoesten. Ik wordt zo moe van dat hoesten en het lijkt als of ik er helemaal in blijf hangen. Zijn er nog andere middeltjes die ik kan gebruiken om dit te verbeteren of moet het gewoon zelf overgaan? Ook vraag ik mij af of het niet schadelijk is al dit gehoest? Toen ik mijn 1e echo kreeg heb ik gehuild toen werd verteld dat het hartje klopte. Ik maakte mij zo zorgen om het hoesten en nu weer. Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt van een ongeruste moeder.
Hoi schildje, Geen zorgen over het hoesten je kindje zit ontzettend veilig en goed verpakt bji jou, schommelt hooguit een keertje extra op en neer. Stomen ik heel belangrijk! daarmee houd je het slijm soepel en minder taai. Helaas is het inderdaad een kwestie van uitzieken maar duurt het je te lang dan gerust weer naar de huisarts stappen hoor! Groetjes imke
Dank je wel Imke. Ik heb al een afspraak gemaakt en de eerste tijd en dag dat kon is pas volgende week donderdag om 9:10. Hij is veel afwezig en vrij. Dus nog 1 week aankijken en dan kan ik alles vertellen aan hem. Ik lijk nu net een zeehond. Zoveel hoest ik.