Weer verliefd worden op je man...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh trouwens, en omdat het met 3 kinderen en 2 bijna full time banen heel druk is, gaan we vanaf deze maand automatisch elke 6 weken een vrijdagavond met de oppas inplannen. Dan kunnen wij er even tussenuit.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij werken allebei in het onderwijs en vooral die laatste weken voor de zomervakantie hebben we het altijd erg druk en zijn ook veelavonden weg. We leven dan een beetje langs elkaar heen, om heel eerlijk te zijn. Inmiddels weet ik hoe dat gaat en dat het weer goed komt, maar ik heb ook wel periodes gehad dat ik dan een 'relationeel dipje' had. "Is dit het nou?"
    Maar in de vakantie komt dat altijd weer goed. Dan hebben we echt weer tijd voor elkaar, praten meer, doen leuke dingen samen. Maar ook juist die 'bejaarde dingen' zoals samen een spelletje spelen ofzo doen goed. En natuurlijk de plagerijtjes over en weer richting de verliezer.
    Daarom doen we dat nu in werkweken ook vaker. We heb en zelfs een tijdje een vaste avond in de week afgesproken dat de tv uit bleef en we samen een spel speelden. Dan heb je toch meer contact met elkaar dan wanneer je naast elkaar op de bank tv zit te kijken of een boek leest. Nu komt er even niet veel van, van dat soort dingen (moeders wil vroeg naar bed en zit voor bedtij toch liever nog even uitgeteld voor de tv ;))

Nu ik in mijn verlof zit, hebben we behalve het weekend ook door de week eendag vrij. Het weekend zit vaak wel vol met 'dingen die moeten'. Maar die ene dag is nu echt onze vrije dag. We gaan dan vaak met het gezin iets leuks doen samen. Binnenspeeltuin, lunchen bij het regionale vliegveld, met kerst naar intratuin (echt geweldig met een peuter, je hoeft echt niet naar de efteling ;)) En mijn man en ik genieten daar ook enorm van samen, ook dat brengt ons dichter bij elkaar. Voor ons hoeft het dus niet per se zo te zijn dat we iets zonder de kinderen doen. Ook met de jongens erbij kunnen we die vlinders ervaren.

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Zo herken ik het ook na bijna 8 jaar. Zoals ik gister tegen mijn schoonzus zei, het is enorm intiem, veilig, geborgen en liefdevol. Alleen de spanning van het begin is weg maar ik geniet van de rust die we nu hebben.
    Het is denk ik een kwestie van je blijven interesseren voor elkaar, echte gesprekken, moeite blijven doen.
    Het gaat iig niet vanzelf...

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    het gevoel dat ik nu na 12 jaar voor hem heb vind ik eigenlijk nog meer bijzonder dan dat eerste verliefde gevoel. ik voel me niet compleet als hij niet bij me is. ik hou van hem, met heel mijn hart.
    ik heb het onwijs getroffen met hem.
    ik voel me veilig bij hem en vertrouwd.
    en heb natuurlijk niet meer de hele tijd kriebels, maar wel als ik hem uit de verte aan zie komen fietsen, en hem met de kinderen bezig zie.
    het gevoel dat ik nu voor hem heb, daar kunnen geen verliefde kriebels tegen op. dit is nog veel mooier en waardevoller.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ja dat snap ik, heeft je man toevallig een leuke broer :)?
    Ik miste dit zo in mijn relatie, dat stapje extra, moeite doen voor iemand.
    Moet wel zeggen dat ik mijn ex nog niet helemaal 'los' kan laten, het houden van zit diep. Maar die verliefdheid, die was na 12 jaar wel verdwenen, helaas. En ik denk dat wat jij hierboven beschrijft, wel heel belangrijk is in een relatie om hem goed te houden.

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben met vlagen wel weer echt verliefd (wij zijn 11 jaar samen). Mijn man flirt ook nog steeds echt met mij, ook op verjaardagen en avondjes van de zaak. Hij maakt het altijd even een beetje spannend zeg maar, en dat werkt heel goed voor mijn vlinders blijkbaar :)
    Hij zorgt er vaak voor dat ik me heel goed voel over mezelf wat weer doorwerkt in de slaapkamer enzo.
    Dus ja, ik kan zeggen dat ik nog echt verliefde gevoelens heb!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dit ook bij ons

Na 14 jaar nog steeds lekker flirten en verliefd.

Nu leuker zelfs dan de eerste jaren ( die ook al leuk waren)

Dus misschien lekker flirten en elkaar weer het hof maken :D

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Maar hoe doen jullie dat dan dat flirten? Ik zou het echt niet weten al klinkt dit erg dom haha

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha flirten is leuk.. maar met mijn eigen man is het anders omdat je elkaar al zo goed kent. Soms probeer ik wel oogcontact te maken als we bijv. op een feestje zijn en hij zit ergens anders. Dan kijk ik even naar hem, probeer zijn aandacht te trekken enzo.. maar hij heeft het vaak niet eens door! haha:D Veel te druk met zijn vrienden...
    Ik weet dat hij me nog steeds erg aantrekkelijk vind en hij vind het ook stoer als er andere mannen naar mij kijken:p maar aan de andere kant ben ik al zo normaal voor hem. Ik ben zijn vrouw en daar is hij ook trots op hoor, maar volgens mij denkt hij dat hij er daarom niet zoveel moeite meer voor hoeft te doen ofzo....
    Misschien dat ik er ook te weinig voor doe hoor.:) We moeten idd vaker iets leuks gaan doen samen. (zonder onze dochter erbij)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.864
    113
    Haha, ik vind flirten met mijn eigen man ook lastig, met vreemde mannen dan weer niet (niet dat ik dat zo vaak doe hoor).

Ik zou ook graag weer eens wat met mijn man alleen doen, de laatste keer is al heel lang geleden, maar wij hebben helaas eigenlijk nooit een oppas en ik zou ook niet weten hoe we daaraan moeten komen. Onze jongste is ook nogal pittig.

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Geweldig dit!

Mijn man flirt ook nog altijd met mij i love it! Als wij uit zijn of ergens in gezelschap zegt hij ook bijna altijd mooie vrouw heb ik he! Dat geeft je ego een stoot :D Verder vrijen wij nog dagelijks doet ook veel goed denk ik!

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn man zegt wel eens als we weer thuis zijn na een feestje "Nou 't is wel weer duidelijk dat ik de mooiste vrouw heb!"
    Ja dat is idd goed voor je ego:p Alleen ik wil het zo graag wat meer merken op het moment zelf :) Maar dan heeft hij het meestal te druk met zijn vrienden, geen tijd om ff met mij te flirten tussendoor haha...

13. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Hier idd met vlagen, maar op vakantie bloeit het weer helemaal op, en dat gaat thuis lekker door. Dus voor ons zijn de vakantie's heel erg goed voor onze relatie en gezin.
    vaak als hij met vrienden is, hoor ik hem ook zeggen, dat hij blij is met zo'n vrouw als mij. Dan krijg ik meteen vlinders in mijn buik

14. WLE

WLE Niet meer actief

Geloof het of niet maar ik ben na 5 jaar nog steeds smoorverliefd!
    En aan mijn man te merken hij ook op mij.
    Een dag zonder de ander is eigenlijk altijd saai en zijn dan ook echt blij als we savonds weer samen zijn!

Hoop dat dit gevoel ook zo blijft na dat onze kindjes er zijn!
    En heus we maken ook wel eens ruzie maar nooit lang!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Kijk elke dag 24 uur verliefd zijn we niet meer maar ik heb genoeg en regelmatig momenten dan ik hem zie lopen of zitten dat ik denk "das mijn manneke" en kan ik helemaal verliefd zijn!

En dat gaat vaak juist om de niet bijzondere momenten, hij hoeft zich niet speciaal om te kleden e.d.

Ik vind dat forceren juist helemaal niets, speciaal op pad moeten om zo verliefd te blijven, nee het zit hem in de kleine dingen (vind ik dan)

16. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man flirt met mij door veel oogcontact te maken, of door even zijn hand op mn kont te leggen, door te knipogen als hij aan de andere kant van de ruimte is. Als we op een verjaardag zijn en ik ben even in mn eentje in de keuken om iets in te schenken of zo grijpt hij me even voor een zoen, zo een waar je gelijk zin van krijgt :D Dat soort dingen.

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    herkenbaar, heb het aangekaart, ik wil buiten weer z'n hand vasthouden, vind hij goed, voelt voor mij super

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Als ik er zo over nadenk ben ik best gemeen geweest tegen mij vriend door te zeggen dat hij volgens mij me niet meer leuk vind..

* Hij pakt elke dag mijn hand nog als we buiten lopen.
    * Legt zijn hand nog steeds elke dag met een grote glimlach op mij kont.
    *Kust mij nog elke dag.
    * Houd me vast in bed.

En ik dacht dat het eigenlijk niet zo goed ging tussen ons.. volgens mij moet ik mijn handjes maar is in elkaar vouwen..

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Wat goed dat is weer een stap vooruit toch!

20. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Als ik weer achterop de motor stap bij hem, en dan domweg samen kilometers rijden zonder bestemming. Lekker knus zitten en alleen lichaam sa al gebruiken, dan ben ik weer in Love.
    Zo wie zo als ik hem op zijn motor thuis zie komen en de twinkel in zin ogen zien.

Deel Deze Pagina