Weer verliefd worden op je man...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier sturen ik en mijn man elkaar wel eens 'foute' berichtjes. Geen foto's ofzo. Voel me dan soms echt een 16 jarige hahaha.

Juist op een feestje of iets dergelijks. (Niet constant hoor!) maar gewoon een berichtje en z'n reactie bekijken. Heerlijk hahaha

Andersom doet hij dat ook.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Na 12 jaar samen ben ik nog steeds verliefd op mijn man :D:).

Tja hoe we het doen? Regelmatig wat leuks doen samen, het spannend houden in bed, veel praten en vooral niet teveel op elkaars lip zitten. We hebben beide naast gezamenlijke vrienden ook eigen vrienden waar we apart van elkaar dingen mee ondernemen. Daarnaast werkt man erg veel en zien we elkaar weinig waardoor het altijd weer super is als je elkaar weer ziet.

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Verliefd worden valt niet te forceren.

Wij zijn bijna 8 jaar samen en nog steeds heel erg close. Er zit zelfs nog steeds een stijgende lijn in de liefde die we voelen voor elkaar. We praten heel veel, we maken heel veel domme geintjes, en we hebben zelfs in de afgelopen jaren onze eigen taal ontwikkeld. (Heel grappig, niet voor andermans oren ;) )

Ik kan je helaas geen tips geven, behalve communiceren, communiceren communiceren!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Als ik er zo over nadenk is het helemaal zo erg nog niet hoor. Mijn man knijpt me ook vaak genoeg in mijn kont en we lopen ook nog hand in hand e.d.
    Het is dat spannende gevoel dat ik mis denk ik. Ik moet leren accepteren dat dat nou eenmaal niet meer terug komt doordat je elkaar nu zo goed kent.
    Ik moet er zelf ook meer aan werken dat het weer een beetje opbloeit.

Deel Deze Pagina