Weer vervelende luchtjes ingeademd

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Susannelilian, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik dacht dat het misschien wasbare luiers waren. ;)

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Nee, zijn gewoon van die wegwerp luiers. ;)

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Van luchtjes ruiken krijg je niks. Tenzij je boven een pot terpentine gaat hangen de hele middag ofzo. 'Vieze luchtjes' zijn nou eenmaal overal. Uitlaatgassen, een wietwalm op straat, een rokerig huis van een vriend. Hier krijg je echt niks van. Waar je wél wat van krijgt is om elke piep of scheet gaan lopen panieken. Ik ben zelf ook best snel bezorgd of in paniek maar dit slaat echt alles.

Overigens zou ik die luiers zelf wel weggooien, puur omdat het stinkt. Niet omdat je er iets van krijgt. Echt chill een beetje want je slaat te ver door in je bezorgdheid

4. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.285
    113
    #24 Elsss, 15 nov 2014
    Laatst bewerkt: 15 nov 2014
    sorry, verkeerde topic

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Wij kregen vorig jaar ook een half pak luiers wat bij iemand vandaan kwam die had gerookt. Ik heb ze weggegooid, ik walgde echt van de lucht die er af kwam en moest er niet aan denken dat mijn kleine ukje daar naar zou moeten ruiken.

De nutrilon kun je echt nog wel gebruiken.
    Succes met de laatste loodjes!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De luiers ga ik inderdaad weggooien als ze straks nog steeds naar rook ruiken, vind dat ook zo vies!

De nutrilon zullen we wel gewoon gaan gebruiken, dat hoeft inderdaad niet weggegooid te worden.

Vandaag waren mijn oma en moeder over uit Groningen en mijn oma rookt ook, dus toen ze buiten had gerookt en naar binnen kwam rook je het ook. Heb mijn uiterste best gedaan om me hier geen zorgen over te maken en dat is redelijk gelukt. ;)

Nu afwachten wanneer ons beebje zich meldt, hopelijk heel snel!

7. Nou, ik zal je maar vast uit de waan helpen... Na de bevalling begint het pas met zorgen maken :) Wat zou ik soms graag willen dat ik ons ventje kon behoeden voor alles. Nooit pijn, nooit verdriet etc. De eerste nacht slapen op het eigen kamertje.... Doodeng!

Zodra je moeder wordt heb je er een zorg bij en dat gaat nooit meer over. Maar je hebt er ook een liefdesgevoel bij dat ook nooit meer overgaat en dat maakt het allemaal waard :)

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als ons beebje straks gezond op deze wereld komt, dan was het inderdaad alles waard, kijk er zo ontzettend naar uit! :)

Deel Deze Pagina