Wanneer sliep jullie baby 's nachts door? Ging dit vanzelf of doen jullie hier echt iets aan? Het scheelt denk ik ook of je borstvoeding of flesvoeding geeft. Ik geef zelf borstvoeding en verlang nu echt naar een lange nacht slapen. Slaap al bijna 10 weken niet langer dan 3 uur achter elkaar.
Na 6 weken al. om 11 uur kreeg ie z'n laatste (borst)voeding en dan werd ie tussen 8 en 9 pas weer wakker.
soms wel maar van 21.00 uur tot 5 a 6 uur maar meestal niet en wordt dan om 3 uur wakker. later naar bed doen heeft geen zin want de tijden om waker te worden blijvem het zelfde. nu heeft ze waarschijnlijk een sprongetje want komt al 3 dagen om 12, 3 en 6 uur gaaaap en om 3 uur krijgt ze dan geen eten ik heb 6 wk borstvoeding gegeven en geef sindsdien flesvoeding, er is wel iets verbeterd maar dat kan ook aan der leeftijd liggen natuurlijk
na anderhalve week al.. toen sliep hij gemiddeld 5 keer per week van 23:00 uur tot 07:00 uur.. nu vanaf dat hij 9 weekjes is slaapt hij van 23:00 uur tot zelfs 09:00 uur.. en ik geef ook borstvoeding. Ik zou niet weten waar het aan ligt.. maar kan me wel voorstellen dat je er nu ook erg naar verlangt! Helaas heb ik geen tips voor je, bij mij is het helemaal vanzelf gegaan. Liefs Kiss
Kyano sliep met acht weken van 21.00 tm 08.00 ... heeeeeerlijk... heb geen idee hoe het kan, hij is een heel rustig kind....
Hij sliep al door vanaf 3 weken! Alleen nu is het helemaal mis en wordt hij gemiddels zo'n 6 keer wakker per nacht. Ach ja, ze zijn ook nog zo klein.
Vanaf 2 maanden verraste Bram mij af en toe met een nachtje doorslapen. Vanaf 3,5 - 4 maanden slaapt hij iedere nacht de klok rond. Ik heb tot 3,5 maanden borstvoeding gegeven.
Vanaf drie weken sliep Fiene al de meeste nachten 8 uur aaneengesloten en sinds ze twee maanden is slaapt ze gemiddeld 10 uur door. Ik geef borstvoeding op verzoek, maar liet haar in het begin overdag niet langer dan 4,5 uur slapen. Nu ben ik daar makkelijker in omdat ze evengoed wel slaapt.
zwaar he, dat onderbroken slapen... Ik weet precies hoe het voelt (en velen met ons..). Maar je zult zien, van de een op de andere dag slaapt je kindje door. Onze dochter kwam altijd stipt om 0300 uur, en langzaam werd dat iets later... 0400 uur, 0500 uur, en opeens werd ze kwart over 7 wakker! En na een paar onrustige nachtjes slaapt ze opeens gewoon door. Ik weet nog dat ik altijd verbaasd was als ik hoorde dat baby's al na een paar weken doorsliepen. Dan zonk de moed me in de schoenen, maar ik kan je geruststellen: ons meisje sliep na 3,5 maand opeens door en doet dat nog steeds... Komt echt goed! sterkte Amber
8 weken sliep hij 6 uur door 10 weken sliep hij 8 uur door 14 weken sliep hij 12 uur door 16 weken sliep hij 14 uur door in het begin niks aan gedaan op een gegeven moment zijn nachtlijke voeding naar achteren geschoven middels de speen. toen is het daarna vanzelf gegaan
Ons zoontje sliep vanaf 3-3,5 maand door. We zaten ook te wachten op wat iedereen zei: "wacht maar, het komt vanzelf wel". Niet dus, ons mannetje bleef lekker om bv vragen 's nachts. Toen hebben we hem 1 nacht als hij wakker werd z'n speentje gegeven. Moesten we hem wel voor in bed nemen, want die kon hij zelf niet zo goed vasthouden. Dus hielden we het speentje een beetje tegen voor hem. Zo viel hij na een half uurtje sabbelen weer heel tevreden in slaap. Een paar uur later werd hij weer wakker, weer z'n speentje gegeven. Na een kwartiertje sliep hij weer lekker. De nachten erna konden we hem, als hij wakker werd, gewoon z'n speentje in z'n eigen bedje geven en zelf gelijk weer terug in bed en verder slapen. Sindsdien slaapt hij vaak de hele nacht door en soms wordt hij 1 á 2 keer wakker voor alleen even een speentje. Nu krijgt hij om half 11 de laatste voeding (moeten we hem voor wakker maken, maar anders redt hij het nog niet tot de volgende ochtend) en dan 's ochtends om 7 uur/ half 8 weer. Succes!
de 10e dag.....met flesvoeding.......niets gedaan ging vanzelf met 3 maanden sliep hij van 19.30-9.00 mijn eerste zoontje ongeveer zelfde verhaal
Geloof dat Helena doorsliep met een maand of twee. Laatste voeding om 22.00. Daarna om een uur of 6.00 weer... Ik gaf trouwens borstvoeding!
Met drie maanden. Toen ik overging van bv op fv maakte dat helemaal niets uit. Ze kwam nog steeds om dezelfde tijden. Ik heb haar ook 's nachts gewoon een speentje gegeven als ze begon te huilen, na een nacht of 3 kwam ze steeds iets later en na een week of 2, toen ze net drie maanden was, sliep ze door.