Aanbieding trekpleister

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Jucade, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij trekpleister hebben ze de natusan babydoekjes in de aanbieding. 6x72 stuks van 21,54 nu voor 9,90. Zie op pagina 4 op www.trekpleister.nl

2. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    bedankt voor je tip

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Nou zo kunnen we alle aanbiedingen hier wel gaan neerzetten......Er zijn zoveel winkels en elke keer wel wat in de aanbieding. Als je daar aan moet beginnen.......... :rolleyes:

De meeste mensen krijgen overigens toch gewoon folders in de bus?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja.. reageer dan niet zou ik zeggen. Heel simpel.

5. sim

sim Niet meer actief

ohh dat wordt alvast inslaan! thanks voor de tip! natusan reageerde mijn dochter altijd het beste op, zwitsal nooit zo goed al vind ik die wel heerlijk ruiken hoor. maar ik ga dit alvast halen :D

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Thanks voor de link, wist niet dat trekpleister ook een site had...

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Helaas krijg ik niet alle folders in de bus. Ben dus blij met tips over aanbiedingen!

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi rabia, het is toch hartstikke aardig bedoeld?
    Ik en meer mensen vinden die tips wel handig, ik ben ook via dit forum verwezen naar Prenatal, ik krijg echt niet alle folders; woon in een dorp in buitengebied.

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo is dat en niet iedereen leest alle folders die je in je bus vindt, toevallig zag ik bij de etos een bord staan dat ze daar zelfs de zwitsal in de aanbieding hebben ,grote doos met 6 pakken erin voor € 10,00 ook...

dus voor degene die ze nog nodig hebben...of naar de trekpleister of naar de etos...keus genoeg dus ;)

10. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ah, ja ik bedoelde het niet naar naar haar toe hoor. Achteraf toen ik het weer opnieuw las zag ik wel in dat ik bot overkwam..... :oops: Maar het is niks persoonlijks ofzo, ik reageerde denk ik zo omdat zo'n topic me dan niets interesseert.
    Maar ik wil niemand kwetsen en zeker niet bot of naar overkomen, sorry..... :| beetje domme reactie van me.

11. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Rabia,
    Alle begrip hoor, tja, die hormonen ook,haha.
    Heb het zelf ook wel eens, kan af en toe mijn tong afbijten
    groetjessss

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk dat Rabia wel een punt heeft.
    Misschien kunnen we daar iets op vinden, want het worden best veel topics zo, net als nieuws berichten. Lijkt af en toe wel een krant.

Wel leuk dat de tips gedeeld worden hoor!

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    misschien een soort topic van dergelijke reclame's? dan blijft het toch beperkt bij 1 en hetzelfde forum ;)

14. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Het is moeilijk om een forum lekker leuk en levendig te houden voor iedereen, want iedereen heeft natuurlijk andere interesses.
    En dan lees ik soms wat en denk ik dan:" ja lekker boeiend" en normaal schrijf ik daar niks over hoor, alleen vandaag. Maar ik was vandaag al een beetje kattig merkte ik hier thuis.

Maar dat ik zo kattig tegen Patroeschka reageerde hoefde ook weer niet. Dan moet ik er gewoon overheen lezen en verder zoeken naar iets wat me wel interesseert.

Trouwens ik heb wel eens op een forum gelezen waar ze wat hadden tegen dit soort dingen! Dat was als je op de titel alleen al ging staan je dan een gedeelte kon lezen waar het over ging. Wou je dan verder lezen dan moest je gewoon de topic openen en boeide het je niet dan wist je dat dus meteen aan de hand van het stukje wat je als voorproefje kreeg zeg maar............Misschien een idee Natasja? Of is dat te moeilijk om te realiseren...?

15. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Smoekie heeft ook wel een goeie tip ja!

Of een nieuwe toevoeging aan de lijst: onzinhoekje.
    Waar je lekker slap mag lullen en alles kwijt kan wat eigenlijk niet echt boeiend is voor deze site..?

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als er een goede titel staat zou dit niet nodig hoeven zijn.
    in de geval was het duidelijk.
    maar vaak niet..

Ik heb dit even in de groep gegooid!

groetjes

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan gebeuren toch en dat je het zelf beseft is toch meer dan genoeg, iedereen heeft wel eens van die dagen of uitspraken dat ze net even iets anders overkomen dan misschien bedoelt..\(heb ik ook wel eens).

denk dat wat jij bedoelt voor dit forum net iets te is want dan zou het weer te groot worden en dan zouden er denk ik minder regels op de voorpagina kunnen dus dan krijg je automatisch ook weer meer bladzijdes om in terug te lezen...(als je nog snapt wat ik bedoel)

gewoon erop klkken ff lezen boeit en niet of nauwelijk en wil je niet reageren ff op backspace ;)

18. Niet meer actief

Voor diegene die geen folders in de bus krijgen:

www.e-folders.nl

Hier staan iedere week alle nieuwe folders van alle winkels op, heel handig als je niet alle folders krijgt ;)

Ben zelf ook een folder freak!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is een goeie nies!

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina