Hallo allemaal, Zoals sommige van jullie misschien wel weten (mijn frustratie druipt er in een aantal topics vanaf.. hihi ) ben ik na altijd regelmatige cylcus van 34 dagen nu op dag 39 aanbeland. Heb een week na mn (vermoedelijke) eisprong heel veel last gehad van ongi krampen, witverlies, hoofdpijn, duizelingen etc. Tot 2 dagen voor en 1 dag na mn NOD en toen was het over. Ik dacht rond NOD echt door de ongi pijnen dat ik ongesteld zou worden, maar niks.. Nu al 4 dagen geen buikpijn meer behalve heel soms beetje spierpijnachtige gevoel. Voel me goed. Soms beetje misselijk en erg moe maar meer ook niet. Ik snap er echt helemaal niets van, want heb al 2x negatief getest! Nou heb ik hier gelezen dat diverse dames laat positief hebben getest. Mijn vraag is, betekende dit dan ook dat jullie een langere cyclus hadden en jullie eisprong ineens later was of maakten jullie gewoon laat zwangerschapshormoon aan? reden dat ik dit vraag is dat ik uiteraard toch hoop zwanger te zijn, maar dat ik weet dat wij na de vermoedelijke eisprong nog maar 2 dagen sex hebben gehad (week ervoor non-stop ) voordat mijn man op zakenreis is gegaan.. Dus bij een veel latere eisprong kan ik onmogelijk zwanger zijn. Nou merk ik mijn eisprong eigenlijk altijd aan verandering van slijm en dagje buikpijn.. en heb dit na de vermoedelijke eisprong ook echt niet meer gehad.. dus eigenlijk zou dit volgens mij ook niet kunnen.. Nou ja, beetje lang en misschien verwarrend verhaal geworden... Maar de vraag is dus eigenlijk gewoon: dames die laat positief testen, had dit te maken met trage aanmaak hcg of latere eisprong?! Groetjes!