Altijd vage streepjes!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik ben 26 Juni met de pil gestopt en ben inmiddels 15 dagen overtijd. Ik heb verschillende testen geprobeerd. Da huismerk, kruidvat, matcare, cleurblue dat was het wel geloof ik.
    Nou de titel zegt het al, bij AL deze testen heb ik binnen de tijd vage tweede streepjes, ligt het aan mij? of heeft iemand hier ervaring mee.
    Nou geven niet al deze streepjes kleur aan dus ga niet uit van een zwangerschap maar het is wel heel erg verwarrend. Ik ben namelijk ook zo iemand die steeds weer even op de test gaat kijken en het zet me dan regelmatig aan het twijfelen.
    Vorige maand heeft de huisarts bij mij een bloedtest gedaan om zeker te weten wat het nou was, hij vond het zelf ook maar vreemd omdat ik niet zwanger bleek te zijn.

    Nu heb ik afgelopen maandag een paar druppeltjes bloed gehad en ze zeggen dat het met een innesteling te maken kan hebben dus ik had nu met matcare gestest en ja hoor een heel licht tweede streepje, hij lijkt soms een beetje roze maar ik denk dat dat komt omdat er zo'n mooie eerste roze streep op zit :D
    Heb ook helemaal geen kwaaltjes dus denk niet dat ik zwanger ben.

    Heeft iemand ervaring met een zwangerschapstest die ABSOLUUT geen tweede vage streepje geeft? Zu wel eens fijn zijn denk ik :D

    Liefs Demi
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb kruidvat, matcare en Cleurblue (die met dat kruis) geprobeerd.

    Kruidvat krijg ik ook altijd een vaag blauw streepje en matcare ging niet helemaal goed dus kan ik niet echt antwoord op geven...maar de Cleurblue gaf bij mij geen horizontaal streepje streepje.... was dat streepje bij jou gekleurd? Kun je er geen foto van uploaden?
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    De cleurblue is al van in Juni dus die heb ik al weggegooid, maar er zat een fel blauw maar heeel dun verticaal streepje. Voor deze maand heb ik eigenlijk alleen matcare gebruikt, en die geeft altijd binnen de tijd een tweede maar heel vaag streepje, deze is meestal eerst heeeel licht roze en daarna grijs. Als de test is opgedroogd is het veel beter te zien.
    Nu zou het deze maand nog kunnen, maar dat denk ik niet omdat ik mijn eerste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil nog niet heb gehad.

    Maar ik vind het wel heel vervelend wat ik doe altijd een paar dagen later nog een test want dat zou ie donkerder moeten zijn maar dat is dan niet zo. En dan ga ik er maar weer vanuit dat het niet zo is...

    Ik wou dat er een test was die of heel goed posi is of heel goed nega.

    liefs Demi
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja ik werd ook gek van die stomme lichte streepjes op de kruidvat test....denk ook dat ik die zowiezo niet meer ga gebruiken.

    Maar ben je na die lichtte test van juni (de clearblue) wel nog ongi geweest of niet?
    Anders zou je die met wel/ niet zwanger eens kunnen proberen, dan staat t er gewoon duidelijk en hoef je niet naar streepjes te zoeken ;)
     
  5. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Na de cleurblue ben ik niet ongie geweest nee maar de huisarts heeft wel een bloedtest gedaan en daaruit bleek dat ik niet zwanger was.
    Ja indredaad is de cb digi echt ideaal maar helaas best wel prijzig, dat zou ik dan wel doen als ik een keer een test heb waarvan het een te zwaar twijfel geval is :D
     
  6. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Heb je buiten de vage streepjes wel symptomen waardoor je denkt mischien zwanger te zijn?
    Want ik vindt toch raar dat de bloedtest dan niks aangeeft.....dan wil dat dus zeggen dat die thuistests eigenlijk niet veel zeggen?
     
  7. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    IN Juni had ik wel allemaal kwaaltjes hoor en dat Is misschien ook een vroege miskraam geweest vertelde de huisarts. de cleurblue test, ja toen heeft er misschien nog wat hormoon in mijn lichaam gezeten ofzo dat moet haast wel. Ik ga er wel vanuit dat de thuistesten betrouwbaar zijn, maar ik ga wel pas juichen bij een knal roze vette tweede streep haha dat heb ik wel geleerd.
    Ze zeggen streep=streep maar dat gaan dus blijkbaar niet altijd op.

    Liefs
     
  8. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Nee het streep=streep verhaal geloof ik ook niet meer zo in

    Maar gaat een miskraam niet altijd gepaard met bloedverlies dan?
    Wel balen als dat echt het geval is geweest :(
     
  9. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    in juni was ik nog gewoon aan de pil maar had heel erg vermoeden zwanger te zijn. Na 2 vage testen ben ik maar gstopt met de pil. een week later ongeveer heb ik toen mijn bloeding gehad, deze ging alleen wel gepaard met klontjes enzo, wat ik normaal nooit had, ook was het pijnlijker als normaal.

    Na deze ervaring hebben mijn vriend en ik besloten niet meer met de pil te beginnen en voor een kindje te gaan.
     
  10. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ah oke, nou snap ik t
    nou dan hoop ik in elk geval dat je heel snel 2 duidelijke strepen hebt :D
     
  11. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Het kan ook zijn dat jij een van de uitzonderingen bent die gewoon weinig hcg aanmaakt! Bij matcare moet het streepje echt roze zijn! Ik heb vaak genoeg echt witte testen gehad en soms een grijs indrooglijntje ;) Spannend! Ik zou gewoon een digitale ook eens proberen!
    Duim voor je! ;)
     
  12. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi Pooh,
    Ik denk wel eens bij de matcare testen dat ze heel licht roze zijn, maar wel zo licht dat ik het niet zeker weet. Als de test dan opgedroogd is is het streepje echt duidelijk grijs geworden. Het zou natuurlijk kunnen dat ik weinig hcg aanmaak maar ik ga er maar niet vanuit. In Juni ben ik met de pil gestopt en ik heb tot nu toe nog geen natuurlijke menstruatie gehad, dus de kans dat ik zwanger kan raken zal wel nihil zijn :(

    Hoe gaat met jou zwnagerschap pooh? ben je al heerlijk aan het genieten? :)
     
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent en de streepjes geen echte streepjes zijn, maar indrooglijntjes. Bij mijn positieve testen (matcare en Etos) waren de lijntjes ook heel dun, maar wel duidelijk gekleurd (de testen staan in mijn album geloof ik, ik was toen 1 dag overtijd).
     
  14. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb getest met Clearview. Die heel gevoelig en geen onduidelijke of wel/niet lijntjes ;)

    En anders idd de Clearblue digitale!
     
  15. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Clearview vind ik ook de beste...heel gevoelig! En super duidelijk...
     
  16. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    clearvieuw heb ik nog nooit in de winkel zien liggen, waar kun je die kopen?
     
  17. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    waarom probeer je geen digitale? die zijn duidelijk toch?
     
  18. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Ik zou ook voor een digitale van clear blue gaan, heb je helemaal geen gedoe met streepjes. Ik had trouwens wel lichte streepjes met de matcare en klopte bij mij wel hoor.
     
  19. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Demi123 het gaat goed hier hoor! Ik duim voor je dat je snel mag volgen! ;)
     
  20. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Clearview kun je alleen via i-net kopen maar dat is ook via een andere zwangerschapssite.
    Dus ik mag de naam v/d site hier niet noemen.
     

Deel Deze Pagina