what the F*ck?!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik kan me sinds gisteren plotseling niet meer inloggen op internetbankieren, het geeft steeds dezelfde melding " met dit banrekening nummer en code heeft u geen toegang tot internetbankieren"
    ik dus bellen wat er aan de hand is want heb er nooit problemen mee gehad.
    nou die vrouw had mn naam en geb datum nodig en mn adres, ik alles opgeven, klopt mn adres niet volgens hun:( ik mijn vorig adres opgeven want ik ben niet zolang geleden verhuisd, klopt dat ook niet:(:(
    zij probeerde me te helpen en zei: denk aan een rivier..EEN RIVIER????? tsjah verder mocht ze ook geen hints geven. ik denken en denken dus zei van ik ga erover nadenken en bel zo weer terug.

enigste dat in me opkwam was nieuwegein waar ik jaren geleden hebgewoon maar wist al dat dat het niet kon zijn want ik ontving mijn post e.d gewoon in rotterdam. ook dat was niet goed dus.

zegt ze: het adres ligt totaal niet in de buurt van utrecht of rotterdam, het is een hele andere regio:(:(
    ik heb nooit ergens anders gewoond ik snap er niks van maar zij kon verder ook niks meer doen dus moet morgen zelf naar de bank gaan.

oo man wat schijt ik nu in mn broek zeg, het zal maar zo zijn dat iemand rommelt met mijn rekening en dat ie nu leeg geroofd is ofzo. dan zit ik echt in de shit.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oei wat eng!!

Er zit dus gewoon iemand onder jouw identiteit te klooien met de bank!

Irritant ook dat je nu nog een dag moet wachten he..
    Succes! hopelijk is het gewoon een domme fout geweest van de bank zelf!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tsooo schrikken!!
    Ben benieuwd hoe dit afloopt...

Geen belangrijke gegevens over de telefoon doorgeven he!
    (Je weet maar nooit)
    Geen inlogcode en ww geven!!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    O, kan me voorstellen dat je in de rats zit....hopelijk blijkt het morgen allemaal een foutje van de bank te zijn. Sterkte!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje wat raar zeg!! hopelijk is er niets ernstigs aan de hand! Je krijgt het waarschijnlijk wel terug als je beroofd bent om het zo maar te zeggen! maar dat is natuurlijk niet leuk.

Ik heb het 1x gehad dat ik bij een winkel pinde en dat hij het gewoon niet deed. Ik voelde me goed voor schut staan maar wist dat er ruim voldoende saldo op stond dus ik heb toen ook de bank gebeld bleken ze uit voorzorg me pas te hebben geblokeerd. Ik moest wel naar de bank om het weer ongedaan te maken

6. lennylenn

o man hou op laat dat alsjeblieft niet zo zijn..alle rekeningen komen er straks aan en als iemand ermee zit te klooien pfffff het zweet breekt me al uit gee huur, geen kdv, geen zorg geen dit geen dat kunnen betalen

ja idd erg irritant dat het nu juist in het weekend gebeurd, en morgen is de bank hier pas om 13.00 open!

7. lennylenn

nee klopt heb ik ook niet gedaan, heeft ze ook niet gevraagd, ze vroeg alleen mijn naam, geboorte datum en adres verder helemaal niks

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja laatst was ik ineens ergens in duitsland dat kon ik zien via latitude..bleek me google account gehakt te zijn. En me vriend had lekker handig onze bsn nummer in de gegevens gezet..

tegenwoordig ben je nergens meer veilig

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heb je wel je pinpas laten blokkeren..

10. lennylenn

jeetje wat een gedoe zeg, kan nergens anders meer aandenken nu terwijl ik dinsdag tentamen heb :mad::mad::mad: had nu moeten studeren maar kan me er niet op concentreren

11. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee dat is wel vervelen zeg! Hopelijk loopt net met een sisser af!

Ik doe ook alles via internetbankieren maar kan ook via de mobiel geld overmaken tussen mijn eigen rekeningen of saldo informatie opvragen.

Kan jij dat ook niet? Dan weet je in ieder geval of de bedragen een beetje kloppen?

12. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Stom idee misschien hoor, maar kan je niet naar je bank gaan en daar bij de pinautomaat kijken wat er nog op staat en dat er (grotendeels) uit voorzorg afhalen? Voor zover ik weet kan je het later gewoon weer terugstorten via zo'n speciale automaat zeg maar. Misschien wel wat omslachtig, maar dan weet je tenminste zeker dat je het meeste gewoon nog hebt.

Heel veel succes!

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat lijkt mij ook een goed idee!

14. lennylenn

dat is helemaal geen stom idee meid! hartstikke bedankt dat ga ik gelijk even doen, hopelijk wordt mijn pas niet ingeslikt ofzo

15. lennylenn

ik snap wat je bedoeld, heb sinds gisteren een nieuw mobieltje en ben nog aan het uitvogelen hoe alles werkt (iphone) er is idd wel een abn-app maar daar moet je volgens mij voor betalen om het te kunnen instaleren is opzicht helemaal niet erg maar ik kan mijn pas niet gebruiken via ideal ofzo. en heb geen creditcard

16. lennylenn

maar goed ik ga nu mn haren in "model" brengen en op goede hoop proberen te pinnen.. ik kan niet alles eraf pinnen helaas want max is vogens mij 1000 euro en aangezien kot ed gestort zijn blijft er nog een hoop achter.

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Je kan dan wel even kijken wat er nog op staat! Je ziet dan snel genoeg of er mee gegefraudeerd is of niet ;)

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Er is een abn app die heb ik ook kost niks maar weet niet welke tel je hebt. Wat vreselijk irritant zeg. Hoop dat er niks aan de hand is.. Knufff

19. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een iphone en de abn app erop staan en dat koste niks.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee zeg, wat een nachtmerrie!!! Hopelijk loopt het met een sisser af!!!

Deel Deze Pagina