Merk nu al verschil~

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik merk nu al verschil t.o.v. de eerste zwangerschap. Ik ben nu toch (ondanks dat ik nog steeds roep dat ik niet constant misselijk verwacht te worden hhi) met vlagen voor enkele seconden super misselijk. Maar het verdwijnt net zo snel als dat het opkomt. Ook kan ik geen luchtjes hebben, met name kaas! Ieeuw.. Ik kan nu wel gewoon zwarte koffie drinken en ben wel nukkiger dan de eerste keer. Ook is mijn ding, soep en fruit! Nou.. lijkt me geen probleem!

Met As had was ik niet misselijk, en was mijn ding, zoet en softijsjes.. (dat was wel een probleem haha)

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi guspie!
    ne daar heb ik nog geen last van allemaal....
    hihi fruit en soep! hihihi geweldig! "snoepe" dan maar!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Grappig zeg, dat je nu al het verschil merkt. Misschien een lief klein jongetje in je buik deze keer?

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik merk ook duidelijk verschil met de vorige keer. Toen was ik erg misselijk, nu niet. Toen erg pijnlijke borsten, nu niet.

Heb me tijdens de zwangerschap van Lotte helemaal suf gegeten aan fruit, echt alle zoete soorten als pruimen, kersen, druiven, nectarine, meloen, mango, perziken en kon het eerste trimester echt geen vlees eten, ruiken, zien zonder ziek te worden.

Heb nu veel trek in sate en chinees en verdraag nog steeds de geur van koffie niet..

Deel Deze Pagina