Weer wat opgegeten wat niet eetbaar is? *zucht*

Discussion in 'Baby en dreumes' started by prinses, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hier niet zo'n last van haha, steeds als hij iets kleins in zijn hand heeft zeg ik: "Geef maar aan mama" en dan geeft hij het. Sinds een paar weken komt hij kleine dingen zelf naar me toe brengen, vind ie blijkbaar een leuk spelletje ;) Hij stopt nog wel af en toe zand uit de zandbak in zijn mond, blegh...

Ik denk dat het geen kwaad kan! Alles wat ze (nog) niet kunnen verteren komt er in originele staat weer uit. Hier worden de rozijntjes niet gekauwd en die komen er dus ook als rozijntjes weer uit haha. Komt wel goed! (Gaat niet op voor scherpe dingen natuurlijk...)

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Nou we hebben alle poepluiers gecontroleerd, maar zijn de knopjes nog niet tegengekomen. Hoelang zou het kunnen duren? En wat als ze er niet uit komen?

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whoehahahahahahah ik had dit topic gemist!
    Prinses toch geef dat kind nou eens genoeg te eten!

ach misschien waren ze verteerd.. niks aan de hand!

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hahahaha, van je vrienden moet je het hebben. ;)

Denk je echt dat dat kan verteren? Het waren blauwe rubberen knopjes.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    helin had op 1 april een lieveheersbeestje opgegeten. Ik zag dat ze wat in haar mond deed, ik kijk in haar mond en zie dat beestje in haar mond zitten :confused: . Dus ik probeer het er uit te halen maar toen was het al te laat. Hap, slik weg :confused: :( . Ik de HA gebeld. ´eeehhhm dit is geen 1 april grap maar Helin heeft een lieveheersbeestje opgegeten, kan dit kwaad´. Nee kon geen kwaad gelukkig. Maar Helin eet dus ook alles wat ze vindt op, ze steekt het in ieder geval in haar mond. Ik stofzuig dus twee keer per dag, ook buiten. :confused:

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb hier zo'n mooie tissuebox met kleine gekleurde plastic siersteentjes erop (zo'n halve centimer doorsnede), heb ik ook al 2 keer teruggevonden in dr poep (vond die box weleens op de grond, maar blijkbaar pulkt ze ze gewoon eraf en stopt ze ze in dr mondje).

Aarde uit de plantenbak is hier inderdaad ook in trek :S

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    3 poepbroeken verder en nog niets. :( We gaan nu maar eens de stofzuigerzak leeghalen, je gaat je haast afvragen of hij ze wel opgegeten heeft. En anders nog even afwachten en toch maar naar de huisarts.

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

:) :) :) :) dat moet er zeer grappig uit zien !!

Wij moeten eigenlijk ook vaker stofzuigen. Onze twee katten verharen best aardig. Op de één of andere manier is dat niet interessant.

Nu is het vliegengordijn van bamboestokjes helemaal in trek. Zit onderaan een bolletje..... .... nu nog wel !! aaarcchhh... :D

9. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Hier ook 1 die alles wat niet eetbaar toch probeert te eten. Ik heb al eens konijnen keutels en bladeren uit zn handje gevist wat al bijna in de mond zat

10. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    mmm ik lees heel veel over zand eten, ik deed dat op m'n vierde nog :S met zand moet je wel even opletten dat de kinderen geen wormen hebben.
    Ik weet nog dat mijn broertje een kraal in zn neus had gedaan, paste zo precies dat het er niet meer uit kon, dus naar het ziekenhuis, en de dokter moest m er met een soort haaknaald weer uithalen.

11. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    @Prinses
    Je klinkt nogal ongeduldig - heb je die knopjes echt nu meteen nodig? ;)

Hier verdwijnen volgens ons suffe en dode vliegen in ons dochtertje. Er staan nogal wat koeien om ons huis, en het wemelt van de vliegen momenteel. sAvonds raken die de weg kwijt in het donker, en dan gaat dochtertjelief onder de tafel, uit het zicht vliegjes oppakken met duimpje en wijsvinger. Voor je het weet zit je yumyumyum.
    YUK

En vorige week had ze toen ik met 'r op het gras zat ineens een hele hap droog gras in dr mond. Tja, koeien.... ik zei het al...

12. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36

Hahaha, je hebt me door. ;)
    Maar even zonder gekheid, ze zijn nog steeds niet gespot.

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft laatst wel een lekkere hap smeerolie binnen gekregen... We waren bij de garage om mijn auto op te halen van de keuring en Jelle liep achter me aan... En zo'n brug is wel mooi om op te klimmen... Ineens hoor ik die monteur roepen "Nee, niet in je.... mond...." Heeft Jelle de binnenkant van zo'n paal vastgepakt... ZIjn hele hand vol met smeer, en hij stopt zo zijn hand in zijn mond... :confused: Ja, dat heb je als er kiezen doorkomen, dan moet je op je hele hand kluiven.. :) Hij zag er niet uit! Gelukkig had de monteur goede ontvetter om het van zijn gezicht en handen af te halen... Hij zal er wel wat van door hebben geslikt maar goed... Is dat ook weer goed gesmeerd... :)

14. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    tyrell vindt papier en kattebrokjes lekker.
    al een paar keer papier uit zijn mond gevist,
    maar gisteren zat hij op een gegeven moment lekker te smaken en geluidjes te maken.
    dacht dat fabian hem brood gegeven had( was hij op dat moment aan het eten)
    totdat ik zag dat meneertje een sprint nam naar de kattebak met brokjes en een in zijn mond stopte.
    gelijk uit zijn mond gevist en hij gillen en probeerde weer een te pakken en in zijn mond te stopen.
    dus nu krijgen de katten hun voer op de gang achter gesloten deur en als ze klaar zijn zet ik het weg.

jennefer

15. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Bijna een week geleden, en nog geen knopjes gezien. Alle poepluiers uitgeplozen, maar ook de stofzuigerzak geheel ontleedt. Ik weet het niet meer. Meneer schijnt er geen last van te hebben, maar het lijkt me toch niet de bedoeling dat die dingen in hem blijven zitten. Ik ben er toch niet helemaal gerust op.

16. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    weet je 100% zeker dat hij de knopjes heeft opgegeten?
    lijkt mij dat ze er anders na een week toch al wel is te voorschijn hadden moeten komen.
    kinderen kunnen dingen ook verstoppen .

17. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Nee, ik weet het niet zeker. Het gebeurde bij oma, en die weet het ook niet zeker. Maar dan hadden we ze toch ergens tegen moeten komen. Ik zal vrijdag de boel eens op zijn kop zetten.

18. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan soms lang duren voor dat je iets terug hebt gevonden.
    Esmee is ook goed in verstoppen bijv de viltjes, eerst lagen er 6 op tafel en nu ben ik er al 4 kwijt geen idee waar ze die verstopt heeft.

als je het niet 100% weet lijkt me dat hij ze dan niet heeft opgegeten anders had hij ze al uitgepoept.

19. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dat wil ik ook graag geloven, maar als ik het niet zeker weet, ben ik er niet gerust op.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahaha...ik geloof dat Sonja gelijk heeft en dat die knopjes heel ergens anders terecht zijn gekomen.
    Oma haar stofzuigerzak al leeggehaald (hahahaha)
    Enne....Natas!
    Foei ;)

Share This Page