Te gek voor woorden natuurlijk, maar toch toenet de Predictor early gedaan. Maar of ik wil het zien of ik zie het ook. Foto is tien minuten na het uit voeren van de test!!! Ken me slecht bedwingen, ik weet het.
Heb afgelopen zondag een cryo TP gehad....dus ben veeeel te vroeg met testen, maar deze kan zes dagen van tevoren. Vandaar eigewijs en toch getest. Maar wat ik zei de foto is hier wel erg onscherp. Op me telefoon is ie scherp en zie hem meteen, denk ik hihihi
Ik zie een wit lijntje op de plek waar het tweede streepje hoort. Sorry ik duim wel dat hij nog posi wordt. Het kan nog hoor
Op de eerste foto zie ik niks en op de tweede foto twijfel ik of ik iets zie. Hopelijk heb je over een paar dagen een mooie duidelijke test in handen
Op de tweede foto zie ik wat (roze), maar alleen als ik op een bepaalde manier kijk. Helaas weet ik dat deze streepjes niet heel veel hoeven te betekenen. Hopelijk wordt het vlug duidelijker.
Zie ook wel een streepje als ik heel goed kijk.... Over een paar dagen weer testen! En hopelijk dan een duidelijkere streep! Succes
Bedankt voor zover meiden, wil het zo graag. Zevende TP van de afgelopen anderhalf jaar. Dus ja dan ga je gekke dingen doen, zoals streepjes turen!!! Die er misschien niet of wel zijn....
Ik zou in elk geval de volgende keer niet weer met de onbetrouwbare Predictor Early gaan testen. Dat merk zegt dat zelfs kraanwater en mannen zwanger zijn! VVrouwen die niet zwanger zijn, testen positief en vrouwen die wel zwanger zijn, testen negatief. Hoop dat een ander merk over een paar dagen een mooi positief resultaat geeft! De MMM is slopend, dus ik hoop dat je gevecht nu gauw beloond mag worden met een wondertje.
Ik teste negatief met early predictor en was toch echt zwanger. Niet te vertrouwen dus. Hoop het voor je
Haha Ingeping , jij bet nog erger dan ik met testen. Ik heb foto 2 wat uitvergroot en ik zie wel een heel licht streepje. Morgen is ie vast duidelijker, blijven allebei testen en van het weekend hebben we een donkere tweede streep !
Ik zie niks helaas Maar wat ik heb begrepen is deze test wel betrouwbaar. Inderdaad van predictor maar in de uk en USA zeer vaak gebruikt vanwege de betrouwbaarheid en gevoeligheid. Deze is niet te vergelijken met de "gewone" predictor early.