31 juli 2006 18:44 18:49 19:04 19:07 19:11 19:19 19:21 19:23 19:26 19:32 19:34 19:37 19:39 19:43 19:49 19:50 19:52 19:55 20:00 20:04 20:10 20:13 20:15 20:18 20:22 de ene wee duurd langer en is pijnlijker dabn de ander moet ik bellen of even aankijken.
Gaat wel lang door zo, ik zeg bellen! Er zit dan wel geen regelmaat in maar ze komen mij iets te vaak voor 32 weken
Bellen!!! JOh je bent al opgenomen geweest. Niet eigenwijs wezen, gewon bellen nou (zei ze op haar strengste toon)
Ben het met de rest eens, bel zo vlug mogelijk. Beter een keer te veel bellen, dan risico's te nemen.
ik zou zeker bellen!! ik zat ook zo te klungelen en jij bent nog minder ver als dat ik was! Houd ons op de hoogte. groetjes Annemarie
Volgens mij moet je altijd bellen als je regelmatig weeën hebt en nog geen 37 weken bent. Dat staat op mijn boekje van de VK ten minste. Ik hoop dat je inmiddels gebeld hebt.
Het lijkt mij ook heeeeel verstandig als je gaat bellen! Maar denk idd dat je dat ondertussen gedaan hebt.
Oei oei oei Meis heb je gebelt? Hoe is het nou .... ik hoop dat ze stoppen meis en dat je nog even door mag zonder weeen. Hou ons als hetlukt op de hoogte
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je kleine nog wel even lekker bij mama blijft zitten.. Sterkte..
Jeetje, Femke is alles goed met je!?! Voortaan gelijk bellen hoor, nu nog niet bevallen, even volhouden als het lukt!!! Heel veel sterkte igg!!! Ik denk aan je!
Hoi dames. Idd ik heb toch gister gebeld en de vk heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ben in het ziekenhuis aan de ctg gegaan en daar was idd weeenactiviteit te zien maar gelukkgi doet onze kleine meisje het wel goed. Heb een echo gehad en de kleine is volgende de echo 2645 gram. Ik mocht vanmorgen weer naar huis met de opdracht totale rust te houden.
Hmmm.... Goed dat je toch hebt gebeld! Nu rustig houden, hoor....! Maar ja, dat is makkelijk gezegd... Succes en sterkte, Femke. Liefs Niki
En doen ook!! Liggen blijven jij!!! Pas op hoor!! Niet gaan denken ik voel me nu iets beter kan wel even dit of dat gaan doen.. en je dochter even uitbesteden nu, die kun je er even niet bij gebruiken! Het gewicht is trouwens wel mooi voor deze termijn zeg!