nou verplichte bedrust Femke!!! Het is moeilijk maar hou het effe vol hoor.... Ik hoop dat je nu opvang voor jouw kleine kan regelen, de afgelopen maanden heb je al zoveel voor familie opgevangen dat je nu toch echt moet gaan luisteren naar dat lichaam van je... veel sterkte Karin
Hartstikke goed van je hoor dat je hebt gebeld en dat alles goed is met de kleine! Ik wist trouwens niet dat je weer een dochter verwachte, wat leuk joh, twee meiden straks! En nu rusten!!!
ben nu weer 1,5 dag thuis en het gaat goed, de kleine is were heerlijk druk aan het bewegen, morgen weer naar de vk ben benieuwd
Vandaag bij de vk geweest en alles zag er goed uit. Bloeddruk was 110/60 en ben nu 8.4 kg aangekomen dus dat is allemaal heel netjes De baarmoeder is heel breed dus de kleine heeft nog alle ruimte om lekker te draaien. Vandaag laag ze wel met haar hoofdje naar beneden, maar dat kan nog veranderen want ze is niet ingedaald. Maar dat geeft helemaal niet. Ik mag van de vk ook gewoon weer een beetje gaan lopen en een klein afwasje doen alleen geen zware huishoudelijke dingen. De kleine is gelukkig groter dan normaal en wordt geschat op 9 pond bij een volledige zwangerschap van 40 weken. Een flinke dus. Maar goed ik heb er weer een goed gevoel bij en zit weer lekker in me vel en dat is al heerlijk. Vooral omdat ik toch wel iets mag doen geeft me alweer een goed gevoel NOu dat was weer even mijn update, ik hou jullie op de hoogte als er iets veranderd
Hoi Femke, Goed om te horen dat alles in orde was. Het lijkt me toch wel schrikken iedere keer zeg, die weeën die zo vroeg komen. Ik was net bij de VK. Ik vroeg haar vanaf hoeveel weken kindertjes geboren kunnen worden zonder risico's en ze vertelde me dat je bij weeën met 34 weken al geen remmers meer zou krijgen. Dus ... nog een paar dagen volhouden ! Groetjes, Nikki F
Bij mij gaven ze het al niet meer met 33 weken omdat ik met 30 weken al een kuur weeenremmers heb gehad. en longrijping. Het is zeker schrikken elke keer weer maar gelukkgi weegt de kleine al 5 pond dus dat geeft wel een rustig gevoel en de longen zijn natuurlijk ook al gerijpt
5 pond is idd erg netjes, zeker gezien de duur van je zwangerschap. Kaylee woog 1910 gram bij 34 weken Maar het is natuurlijk nog altijd beter als ukkie nog blijft zitten tot een week of 37, dus ik zal voor je duimen
bedankt meiden Ik ben echt de afgelopen 2 dagen een stuk blijer dus dat is heerlijk. Ben niet meer zo sip en heb me erbij neergelegd dat niet alles pikkobelo in orde is thuis en dat geeft al heel veel rust. Verder is mijn buik al heerlijk rustig geen weeen. De kleine is weer heerlijk actief bezig.
Hoi Femke ! Dat is heel goed om te horen ! Probeer dat vol te houden, je ziet dat het dan vanzelf een beetje beter gaat. Heerlijk toch ! Ik ben benieuwd hoelang onze kleine nog rustig blijft zitten ... volgens die stomme pendel beval ik al met 35 weken en 5 dagen ... ik zou willen dat ik dat niet had gevraagd ... maak me een beetje zorgen want dat is toch nog wel vroeg. Maar we gaan er van uit dat het maar "fabeltjes" zijn wat ze voorspellen, vooral die datum, en we zien het wel ! Groetjes, Nikki F
Ja, het zou geen ramp zijn, 35,5 weken is toch heel behoorlijk. Alleen het feit dat de kleine dan in het ziekenhuis moet blijven lijkt me vreselijk ... Mijn VK zei dat ik geen reden heb om te denken dat de kleine eerder zal komen (ik heb haar maar niet verteld over de pendel, denkt ze misschien dat ik bijgelovig ben ... in het gunstigste geval ... ) We zien het wel ! Ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat ! Groetjes, Nikki F
Het gaat hier nog steeds goed dank je meid Idd 35.5 weken is redelijk goed en de kleine zal even in het ziekenhuis moeten blijven maar geen maanden. misschien 2 weekjes. Maar ja ideaal is het natuurlijk niet. Laten de kleintjes dan het in ieder geval tot 37 weken binnen uithouden als ze dan geboren worden kunnen ze gewoon mee naar huis
Hoi lieve meiden, maak jullie aub niet druk om dat pendelgedoe, bij juli-mama's hadden we ons allemaal laten pendelen en er klopte helemaal niks van!! Liefs