alles gaat goed hier bedankt voor het vragen Ik rommel elke dag wel een beetje maardat zou wel zo blijven tot aan de bevalling
Het is idd beter om je niet vast te klampen op een pendel uitslag ten eerste is het pendelen van een gebeurtenis een momentopname en er zit dus zeg maar een houdbaarheidsdatum op wat je pendel nu aangeeft kan over 3 weken alweer helemaal anders zijn ten tweede een pendel word gestuurd door je onderbewust zijn dus elke emotie en elke gedachte kan de pendeluitslag veranderen. een pendel kan een heel goed hulpmiddel zijn om je leven voor jou zo goed mogenlijk in te richten en om hulp te geven bij moeilijke keuzes. Maar meer dan een hulpmiddel is het niet dus laat niet alles er vanaf hangen
spannend hoor! zou het wel in de gaten houden en rustig aan doen! hebben ze nog gekeken of je ontsluiting hebt? verder zou ik me niet te druk maken want gezond is dat niet Luca is ook met 34 wk geboren, 6 pond en heel gezond wel twee weken op de neon gelegen omdat hij erg geel was. Het beste is dat je kleintje nog ff in je buik bijft! kan me goed voorstellen dat je hier moe van wordt!
Nee, ik heb ook al een tijdje niets meer van Femke gehoord en gezien, ben nu toch wel heel benieuwd hoe het met haar gaat?!? Weet misschien iemand anders hier iets meer over?!?
Nee, bij september-mama's (waar zij bij hoort) hebben we ook niks meer van haar vernomen.... Ik zou ook graag iets willen weten... maar ik denk dat we alleen maar kunnen afwachten! Gr. Niki
nee ze had laatst op een andere topic gereageerd en zij dat het vast wel de laatste weken de hele tijd zou rommelen dus dat ze rustig aan doet
Ja, wij (de septembermamma's) zijn ook een beetje bezorgd aan het worden ... we hebben al zo lang niets meer gehoord ! Afwachten maar ! Groetjes, Nikki F
Jeetje zeg, nu maar hopen dat haar computer stuk is of dat ze zich echt aan de rust voorschriften houdt!!
Ze heeft vandaag een bericht geplaats bij september-mama's. Ze is een tijdje weg op het forum wegens omstandigheden... wij weten ook niet wat er aan de hand is... Lees het zelf maar even! Gr. Niki