Vruchtwater?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liz0104, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Hey ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen...

Ik ben afgelopen week naar de gyneacoloog geweest en had 3 cm ontsluiting en de baarmoederhals was toen voor meer dan de helft verstreken. Dit is mijn derde kindje op 2,5jaar tijd.
    Ik heb een kindje van 21/10/2008 en eentje van 18.08.2009
    nu ben ik uitgerekend voor 30/07/2010.

hij was er toen niet gerust op hij zei dat het elke moment kon gebeuren... Nu ging ik daarstraks naar het toilet, had me helemaal leeggeplast maar vlak daarna kwam er precies nog iets. maar het was niet zo spectulair als wanneer ze zeggen dat je water breekt.

Is het mogelijk dat er een deel vruchtwater gekomen is, en dat de rest wordt geblokkeerd door de baby's hoofdje.

Het is namelijk zo dat bij de bevalling van men tweede kindje het vruchtwater werd gebroken, en er kwam ook maar heel weinig vrij, totdat mijn dochtertje volledig eruit was, dan kwam al de rest van het vruchtwater vrij.

Kan dit nu mijn water geweest zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Liz0104,

hoe is het intussen? Als je vliezen breken kan het inderdaad minimaal zijn wat je aan vruchtwater verliest. Met name als het hoofdje inderdaad in het bekken zit. Maar dan blijft er gedurende de dag toch wel steeds een beetje vocht uit je vagina komen. Als je verder geen buikkrampen en geen koorts hebt, kun je het afwachten zolang je broekje droog blijft. Het kan ook afscheiding zijn geweest, dat kan ook op water lijken. Wanneer je twijfelt bel je gewoon je vk.

Groetjes Brigitte

3. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bedankt voor de reactie...
    het was geen vruchtwater...
    maar ben in elk geval wel bevallen :)
    gisteren op 36 weken en 1 dag zwangerschap. :)

Deel Deze Pagina