wat is dit een depressie of toch iets anders

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jojo29, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik weet er is al zo soort topic geopent.

ik zal even uitleggen wat er is

hebben jullie even?

van mijn eerste had ik het ook tussen mijn menstruatie en eiersprong was ik niet echt mijzelf heeel erg overgevoelig huilen agersief nergens tegen kunnen ongelukkig voelen.
    naar mijn eiersprong was het weer even weg tot ik weer ongi moest worden.
    ik heb het eigenlijk altijd voor me gehouden.

ik raakte zwanger van de tweede nergens geen last van nu bevallen maar ik ben afgelopen week ongesteld geweest en slikt ook de lichtste pil maar ik heb het nu weer kan niks hebben voel me opgejaagd huilen erg gevoelig agersief(snel boos worden)niks kunnen hebben van me zoontje voel me zo schuldig hier door.
    ik kom met dit verhaal nu voor het eerst naar buiten omdat ik hierover ook niet met me vriend kan praten hij begrijp het toch niet en luisteren kan ie al helemaal niet.

ik zal vandaag de ha bellen en dit vertellen ik weet niet wat het is.

het kan denk ik ook geen postnatale depressie wezen want ik had het ook toen me zoontje 3 jaar was toch lijkt er wel iets mis te wezen in mijn hormoon huishouding.

zijn er meer die dit herkennen of hebben gehad.

groetjes jolanda

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

pms? zou het niet weten.
    maar wil je wel kracht toewensen.
    dit zijn natuurlijk altijd vervelende dingen om mee geconfronteerd te worden

3. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    laat je schildklier testen Ik herken het ook en bij mij werkte mijn schildklier te snel. Google maar eens Hypertheoride en check de symptomen. Je kan het beter uitsluiten. Het komt veel voor na de zwangerschap. loop hier neit te lang mee rond en bel de HA!!!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heeft ook veel weg van PMS. Google hier anders eens op. Ik denk dat je veel zult herkennen in de informatie die je leest!!
    Sterkte ermee en vervelend dat je het er met je vriend niet over kunt hebben.

5. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ik dacht ook gelijk schildklier. Ik ben zelf ook skpatiënt.
    Zou idd ff je huisarts laten controleren.
    Sterkte

Deel Deze Pagina