weer werken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door stella1, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik had mijn miskraam gekregen op het werk , heb die ag gewoon doorgewerkt maar ik wist dus ook niet zeker of het een echte miskraam was . Ben s'avonds een echo laten maken en toen wist ik dat het fout zat. De volgende dag ben ik thuis gebleven omdat ik ook niet wist wat ik lichaamlijk kon verwachten. Daarna ben ik weer gaan werken , dit ook omdat het voor mij een goede afleiding was. Je moet weer gaan werken als je er zelf lichaamlijk en geestelijk weer aan toe bent en dat is voor iedereen anders. Ik wens veel sterkte met het verwerken van je miskraam.

liefs caroline

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik ben na een anderhalve week weer gaan werken, was wel ff helemaal op toen ik thuis kwam omdat iedereen vragen stelt en zo met je mee leeft, en ook pijnlijke opmerkingen kunnen maken zoals "je bent nog jong, blabla"
    Ik merkte wel dat ik veel emotioneler was toen ik weer ging werken zat savonds huilend op de bank, nu nog wel eens maar wordt al minder.
    Ik vond de stap om weer te gaa nwerken wel moeilijk!

veel sterkte ermee!

3. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Denk inderdaad dat het voor iedereen anders is..
    Ik ben helemaal niet thuis geweest... heb sávonds het vruchtzakje verloren.. Had ook niet erg veel bloedverlies en geen erge krampen dus denk dat dat scheelt. Op mijn erk wisten ze ervan ( moet al vroeg ivm evt. rontgen straling)...
    Iedereen moet gewoon doen wat 'goed' voelt.

4. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik was 7 wk zwanger en kreeg op 30 nov een miskraam (wist ik toen nog niet dat ut een miskraam was wist uberhaupt niej dak zwanger was) en ben met veel pijn de volgende dag toch gaan werken... naar de dokter geweest en die kwam met het nieuws.. heel je wereld op zijn kop want teneerste ik wist het niej en ten tweede ik wilde wel heel graag nog een kindje... heel vreemd ben halverwege de dag naar huis gegaan en de volgende dag gewoon weer gaan werken...

5. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Ik heb afgelopen weekend mijn miskraam gehad. Ik had op de echo van 31 jan al gezien dat het vruchtje niet meer leefde. Maar ik heb dus 13 weken geen menstruatie gehad. Al met al toch nog lang moeten wachten. Gelukkig was het zaterdag en was ik vrij anders had ik echt een probleem gehad. Het bloedverlies was zo heftig dat ik niet eens van het toilet af kon.... Zondag was ik nog behoorlijk vermoeid van het bloedverlies, maar ik ben vandaag wel weer aan het werk gegaan. Ik voel me nu weer prima. Op het werk weten ze ook niet dat ik zwanger ben geweest.

6. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Ik heb dit weekend een miskraam gehad en wat toen gelukkig vrij. Kon dus lekker thuis (op de wc) zitten. Het was een vroege miskraam (6 weken) en heb er lichamelijk weinig last van. Ik ga morgen dus maar gewoon werken (ik werk part-time en werk morgen maar een halve dag).

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Heb op 13 september een curettage gehad. Na 2 weken durend bloedverlies.
    Op dag van curettage naar ziekenhuis (woensdag), moest nachtje blijven en nog verplicht 1 dag thuis. Maandag dus weer aan het werk gegaan.

Mel

Deel Deze Pagina