Weer werken??

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Doeline, 13 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb een poetshulp, ik doe zelf voor de rest nauwelijks iets qua poetsen. Was steek ik tussendoor in en vouwen we samen. Ander werk doen we als de kinderen in bed liggen. Tuin doen we samen, dan ben ik aan het werken en de kinderen spelen rond me. Boodschappen doen we ook samen of laat ik klaarzetten in de winkel zodat mijn man het op weg naar huis ophaalt.
     
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Wij hebben een poets en bestellen heerlijk het gros online en laten het bezorgen. En verder idd de tuin en dan lekker allemaal buiten!
     
  3. Doeline

    Doeline Actief lid

    23 okt 2016
    301
    39
    28
    Wij hebben ook een schoonmaakster. Die doet hele huis voor ons en was opvouwen plus strijken. Boodschappen laten we bezorgen.
     
  4. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Tegenwoordig zie ik om mij heen dat ook voor managersfuncties 4 dagen mogelijk is. Zou je anders geen ouderschapsverlof op kunnen nemen?

    Het is een zeer persoonlijke keuze, de een wordt heel blij van werk en is daarom een leukere moeder. De ander wil het liefste iedere dag bij de kinderen zijn, en is dan een leukere moeder. Doe wat voor jou het beste is, dan heeft je zoontje de leukste moeder (die hij echt wel blijft herkennen ;))
     
  5. HelpEvaAfstuderen

    10 apr 2018
    18
    6
    3
    Vrouw
    Hallo Doeline!

    Ik heb helaas op dit moment geen antwoord op je vraag, maar ik ben precies dit aan het onderzoeken om het makkelijker te maken voor vrouwen om werk en kinderen te combineren. Zou je een vragenlijst voor mij in willen vullen? Het duurt 10 minuutjes en dan heb ik in juni een wetenschappelijk ondersteund antwoord op je vraag.

    Het is trouwens een onderzoek voor mijn afstuderen dus je helpt mij er ook nog eens heel erg mee.

    Heel veel dank!

    Sydney en Eva

    Klik op onderstaande link voor de vragenlijst:
    https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_8qAjarys5jcNIIR?Q_CHL=social&Q_SocialSource=facebook ;
     

Deel Deze Pagina