ik ben nu aan het vloeien en heb erge buikpijn enzo loop letterlijk korm van de pijn. Mijn Vk zei dat er een miskraam bezig is... nou was mijn vraag eingelijk... voor die mensen die een miskraam hebben gehad. Ik weet dat er vruchtje er zelf uit kan komen zeg maar. hoe hebben julie dat ervaren? hebben jullie dat vruchtje ook gezien? vind het eingelijk best eng allemaal
Ik heb het eruit voelen floepen toen ik op de wc zat. Ik had zoveel buikpijn en was zo verdrietig dat ik er niet naar heb kunnen kijken. Heb daar geen spijt van, maar hoor van andere vrouwen dat ze het juist fijn vonden voor de verwerking om het wel te zien.
bij mij voelde het alsof er een ei uitglijdt ongeveer denk ik. Tenminste het vruchtje was eivormig/ovaal. En ik voelde het duidelijk mn lichaam verlaten, daardoor wist ik de eerste keer dat ik toch zwanger was geweest. (toen wist ik eik nog niet dat ik zwanger was)
Ik heb eerst een 2 tal dagen gevloeid en erg veel pijn gehad en bloedverlies en stolsels ... op de 3e dag verloor ik de vruchtzak (vrij groot na 8-9 weken). Ik heb het van heel dichtbij willen zien en vond het eigenlijk heel indrukwekkend. Als ik er nu aan terugdenk, heb ik het vrijwel goed kunnen verwerken. Ik heb me niet willen laten opnemen in het ziekenhuis maar ik heb het allemaal afgewacht bij me thuis en het spontaan laten komen. Ik wens je veel sterkte toe en zorg dat je voldoende kunt rusten.
Bij mij kwam de eerst 2 er niet uit is weg gehaald en de laatste wel.. vloeide eerst wel en vreselijk buikpijn.. ben gaan slapen en toen voelde ik iets dwars zitten in m'n vagina en begon in eens heel erg te vloeien.. kon helaas beneden niet halen dus ben boven bad gaan zitten en daar kwam het er uit. M'n man had het er toen uitgevist en heb het wel bekeken maar vond het wel griezelig
s'ochtends met plassen plonste het in het toilet veel bloed wel gekeken maar niet echt iets kunnen zien (zakt natuurlijk naar beneden).
Ik heb 2 keer over tabletten gehad om het op te wekken maar het kwam niet dus uit eindelijk gecuretteerd
ik begon op woensdag met vloeien maar dat was niet super heftig en dat is eigenlijk zo gebleven. ik heb wel iets buikpijn gehad, maar ook niet heel erg. achteraf gezien heb ik het denk ik wel gezien, maar ik wilde het niet inzien. ik verloor wel iets wat op slijm leek, maar wilde er niks achter zoeken omdat ik toch al zo in de stress zat. wel ben ik die avond heel erg in paniek geweest en had ik er geen goed gevoel over. helaas bleek mn gevoel te kloppen. heel veel sterkte cassanie. liefs doris
ik heb de eerste miskraam dik anderhalve maand gevloeid en ben 2 grote stolsels verloren. OOk erg veel buikpijn. Ik heb geen vruchtje gezien. Bij de 2 miskraam was ik iets minder ver en heb ik niet een grote stolsel verloren, buikpijn was ook een stuk minder. Sterkte meis! Paula
MIjn buikpijn is bij alledrie de miskramen neit heel erg geweest, meer vergelijkbaar met menstruatiepijn.
ik begon op vrijdag 2 juni te bloeden en zaterdagmiddag werd de buikpijn ineens heel heftig, een soort lichte weeen. in een keer was de buikpijn weg en toen wist ik dat de miskraam een feit was. ben naar de wc gegaan en heb het daar op gevangen. bij mij zag je een vruchtje met daarom heen 2 grote stolsels. heb het aan de huisarts laten zien om zeker te weten of alles weg was. dit was gelukkig het geval. mn man en ik heb het in onze tuin begraven, kon het namelijk niet over mn hart verkrijgen om het door de wc te spoelen. ik wens je heel veel sterkte, het heeft echt meer impact dan je denkt, tensminste dat vond ik. je moet echt afscheid nemen van je zwangerschap en dat is best wel even heel hard. groetjes marlin