De titel zegt het al, ik heb in mn buik steekjes (zwskwaaltje?) Het trekt door naar mn lies! Ik voel me echt onwijs zwanger dit heb ik nog nooit gehad! Maar ben toch ongi geworden, wat nu wel over is! Jaa ik kan een test doen maar dat laat ik even achter wegen. Ik ben erg benieuwd of er iemand is die dit ook heeft gehad? Liefs perry
ik heb de steekjes wel dan is mijn ei op komst of geweest als je ongi bent geworden kun je niet zwanger zijn hoor dan helpt testen niet meer mijn laatste ongi was ook maar anderhalve dag
Marnat wat jij zegt ben ik niet met je eens Er is hier iemand op t forum die bewijst echt nét t tegendeel
Ik heb het ook, steekjes in mn buik en borsten net als toen ik zwanger was, maar ik ben ook ongesteld geworden 2 dagen voor mn nod, ik heb toen op mn normale nod-dag toch nog getest omdat ik me zo zwanger voelde, maar negatief. Ik weet dus ook niet hoe het kan Ben nu al 5 dagen ongesteld en heb dus nog steeds wat klachtjes, mn lichaam zal wel in de war zijn ofzo. Zou gewoon ff testen als ik jou was dan heb je zekerheid. Succes !
ik kreeg een week voor mijn NOD steekjes die doortrokken naar de lies en mijn borsten en een opgeblazen gevoel in mijn buik...en dat had ik nooit gehad dus ik hoopte het zo,maar nu was ik vorige week maandag ongesteld geworden en het heeft maar 4 daagjes geduurt en die hele tijd ook die steekjes in mijn lies gehad en nu een week later voel ik het nog en heb een opgeblazen gevoel en moet heel veel scheten (sorry )laten ....snap er niks meer van pfff