Hoi, heb misschien een hele domme vraag, maar voel me de hele dag al niet lekker. Heb borrelende darmen, vieze smaak in me mond (soort van ijzersmaak) Misselijk, daarna weer een heel kort honger-gevoel die ook zo weer verdwenen is. Heb ook echt geen dorst, probeer wel te drinken, maar wil er ook niet echt in, gaat ook met moeite zeg maar, en veel maagzuur.. Heb geen diarree, wel beetje dunner als normaal, maar nog redelijk in vorm zeg maar (srry voor de details ) Me hoofd gloeit soms en dan heb ik het weer koud, maar heb geen koorts. Kan het nou zijn dat ik weer de griep krijg, zoals gewoonlijk, of kan dit ook iets anders zijn?
Ik weet het niet, kan best, voel me niet prettig idd. Zou graag eens honger hebben, maar dat heb ik juist niet, heb alleen maar 2 broodjes op vandaag, meer krijg ik niet naar binnen.
Dat heb ik ook geen honger zou ook niks kunnen lussen en zit steeds op de wc . Hangt ook wel in de lucht als ik zo rond hoor
Overgeven hoef ik niet, maar dan eet ik een broodje bijv, en dan word ik al misselijk na een hap. Nu heb ik wel weer beetje honger, maar durf zo gauw niks te eten...
Dank je Alida, dan zal het idd wel heersen, maar goed, paar daagjes en dan is het wel weer over. Jij ook beterschap Rm D
Ja ik ook, ik probeer nu ff een cup-a-soupje, kijken hoe dat gaat. Krampen in me maag heb ik niet, maar wel een borrelend gevoel in me darmen, net of ik diarree heb, maar heb ik juist niet. Me wangen zijn warm terwijl ik het koud heb, en heb geen koorts. Hoop dat ik me morgen wat beter voel.
Bij mij begon het ook met borrelen al de hele middag leek wel oorlog in me buik tot het over ging in krampen. Heb het ook koud zal echt wel een buikgriepje zijn
Weet niet, heb net toch 2 broodjes naar binnen gekregen, en voel me toch stukje beter. Probeer het ook eens, misschien voelde ik me zo raar omdat ik niet genoeg gegeten heb, misschien jij ook Rm D.
Hoi Xena ben leker vroeg naar bed gegaan en had ook gewoon nog wat geeten vandaag voel ik me een stuk beter me buik borreld ook niet meer gelukkig. En met jou?