Groot gelijk hoor ts! Ik heb pas nog dezelfde discussie hier gehad, ben uiteindelijk gaan werken en alsnog ziek naar huis gestuurd. Daarna een dag vrij gehad en de dagen erop gewoon weer gaan werken. Wat achteraf niet handig is geweest; ben nu nog steeds niet helemaal fit erdoor. Kies voor jezelf en ziek gewoon uit. 38,1 is msschien niet hoog, maar je kunt je er weldegelijk flink beroerd door voelen, hoeveel ibuprofen je er ook inmikt. Hier nam de koorts er niet door af in ieder geval...
Precies. Ikzelf heb altijd een temperatuur van 35,8 of 36 graden. Altijd al gehad. 38 graden is voor mij echt koorts hoor. Beterschap TS, hopelijk knap je gauw op! Goede keus smaakt door je ziek te melden, nu goed uitzieken en dan hopelijk binnenkort weer lekker aan het werk
Snap dat ook niet hoor. Sommige mensen gaan gewoon harstikke ziek naar hun werk (soms moeten ze eerlijk gezegd ook wel ) om daar vervolgens hun collega's te besmetten. Vervolgens duurt het ook nog eens langer voordat ze zelf beter zijn, omdat ze niet de tijd willen/kunnen nemen om goed uit te zieken. Verder vind ik het ook nog eens onverantwoord indien je je auto gaat gebruiken als je erg ziek, koortsig en onder invloed van paracetamol/ibuprofen bent. Je maakt mij niet wijs dat je dan voor de volle 100% je aandacht bij het verkeer kunt hebben.