hey!! ik weet dat hier al eens een topic over is geweest maar kan het nergens weer vinden. Kan het kwaad dat je laptop op je schoot hebt???? Ik denk zelf niet maar ik weet het niet zeker. Groetjes...
Oh ik ook, al de hele zwangerschap mn laptop gewoon op schoot. Wist niet dat daar ook maar misschien iets fout aan kon zijn. ....lijkt me niet toch?
Dat dacht ik, maar ja, zit in de ziektewet dus alle tijd om je overal druk om te maken. hahaha Toch bedankt voor jullie reacties!!!
Bij mijn vorige zwangerschap vanaf een week of 28 in de ziektewet gezeten en dus heel veel met de laptop op schoot... Zoontje heeft geen rare hoorntjes of pukkeltjes gekregen
had de afgelopen zwangerschap nooit overleefd zonder mijn laptop op schoot... werd helemaal gek van het thuis moeten zitten, en zp heeft me er doorheen geholpen
Hier ook nergens last van gehad hoor! Kerngezonde dochter en toch heel veel op zp op de laptop gezeten!
Zoontje heeft geen rare hoorntjes of pukkeltjes gekregen [/QUOTE] hahaha, nee, het is geen alien geworden???? hahaha
Ik snap de vraag wel, maar ik denk dat je er absoluut geen probleem vam moet maken. Natuurlijk komt er straling van een laptop af, net als van elk beeldscherm. Maar of dat enige invloed heeft is niet bewezen. Het is net zo iets als mobiel bellen. Van die straling wordt ook gezegd dat het mogelijk niet goed is, maar de kwalijke gevolgen zijn nog niet bevestigd. Daarnaast komt er ook straling vrij bij een gewone computer, magnetron, radio, telefoon, tv en wat dan ook. Van het mijden van deze dingen worden de meeste mensen niet gelukkiger, wat mogelijk ook niet goed is voor de baby. Dus gewoon lekker laptoppen!