Weer ziek

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door daphne78, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Voor de zoveelste keer ben ik weer ziek thuis, met dank aan de zwangerschap.
    Ik begin me nu echt schuldig te voelen!
    Maar daarnaast krijg ik ook het gevoel dat ik juist door die gevoelens me nog erger voel. Ik ben moe, was al moe. En kom niet meer bij lijkt wel.
    Verloskundige stelde ook al voor om me ziek te melden als het niet meer gaat, maar ja..
    Ergens zou ik willen dat mijn zwangerschapsverlof nu al in kon gaan, gewoon even geen gezeik, geen stress op het werk, gewoon rust... rust dat heb ik nodig.
    Vraag me ook af wanneer ik maar een afspraak ga maken met de arbo arts, want misschien is er nog een tussenweg (gedeeltelijk ziek of zo?)
    Wilde volgende week vakantie, maar denk dat ik dat niet krijg omdat ik nu ziek ben (en is echt niet gepland hoor). Bleh, voel me bleh!
    Toe aan een nacht doorslapen, en meer dan 2 uur slaap dus.

Ik ga nu zelfs al denken aan het einde van mijn contract. Ergens wil ik een andere baan (werk nu te ver weg en werk is daar niet leuk genoeg voor), maar ja.. je baan kwijt dat wil ik ook niet. Maar nu verlengen ze dalijk mijn contract niet vanwege het ziekzijn. Ja ik heb voor zwangerschap gekozen, maar niet om zoveel ziek te zijn!

Nou ik ga maar weer verder met denken..pfff

Groetjes Daphne

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hee naamgenoot,

Het zit je niet mee he? Ik zou me toch ziek melden, zeker als je VK dit ook zegt. Je kleintje gaat nu voor. Sterkte!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Voor nu zou ik je gewoon ziek melden, en na mijn idee heb je het niet echt na je zin op je werk, dus is het misschien een idee om iets anders te gaan zoeken? Werk wat je niet leuk vind kan je niet vol blijven houden, je moet wel plezier in je werk hebben.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik ga zeker iets anders zoeken, maar heeft nu zo weinig zin...
    ik ga afspraak maken met arbo arts en het daar bespreken. Ik zit nu 3 dagen thuis, en mijn buik begint te ontspannen, en ik heb even geen last van mijn maag (conclusie is dat dat dus toch aan de stress ligt).

Ben alleen nog wel zo vreselijk moe, en trillerig. Ik heb wel een idee wat het beste voor mij is, maar ja.. of de arbo het er mee eens is?

Deel Deze Pagina