Pfff kneuzen van de belanstingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben zelfstandig ondernemen en ik zit op jaarniveau zowat onder het minimum, nou kreeg ik een aanslag binnen waarvoor ik heb aangevraagd of het gespreid betalen kan, nou krijg ik net een afwijzing binnen omdat mijn inkomen er niet duidelijk op staat.
    Ik word er zo moe van, heb nog uitgelegd dat het gemiddeld is aangezien ik op jaarbasis meer overzicht heb van mijn inkomsten, maar daaraan kon je ook zien dat het geen vetpot is, en nu krijg ik een brief met een afwijzing voor gespreid betalen omdat mijn inkomen niet duidelijk is, geez, dat kunnen ze daar toch ook zien?

Echt, ik doe mijn best om geen aanvullende uitkering aan te vragen, en wil alleen maar een regeling en die wordt afgewezen op niets. En nu? Ik kan het echt niet betalen, niet eens 1/10de van het bedrag in 1x. Wat is er mis met in termijnen betalen? Denk niet dat het vallen en opstaan aan dat kleine bedrag ligt?
    Nou goed, dan krijgen ze voorlopig niets binnen of ze moeten mijn huis maar leeg komen halen. Stelletje kneuzen.

En weet je, dan zie ik om me heen echt zoveel mensen, en ik overdrijf echt niet hoor, gewoon onterecht een uitkering krijgen, en die worden bij alles geholpen, gepapt en gepampert en dat maakt me zo boos. En echt hoor, dat zeg ik ook wel een beetje uit frustratie maar ik zie het gewoon gebeuren en niet 1x nee al jaren lang. Echt in nederland kan je beter een uitkering krijgen, dan wordt je overal bij geholpen en ik zit me hier helemaal kapot te stressen omdat ik iets niet in termijnen kan betalen terwijl ik wel WIL betalen ... zucht ...

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen